Zo even wat meisjesnamen uit mijn omgeving die voldoen aan jouw criteria: Else Lot Jula Lies Ise Saar Amber Benthe
[FONT="]Mooie stijl hebben jullie! Ik vind Lauren en Ava uit jouw lijstje het mooist![/FONT] [FONT="]Hier nog wat ideeën, ze zijn alleen niet allemaal Nederlands[FONT="]:[/FONT][/FONT] [FONT="]Ziva[/FONT] [FONT="]Ana / Anna[/FONT] [FONT="]Aria[/FONT] [FONT="]Aimée[/FONT] [FONT="]Chloé / Chloë[/FONT] [FONT="]Dana[/FONT] [FONT="]Eden[/FONT] [FONT="]Esmée[/FONT] [FONT="]Imme[/FONT] [FONT="]Flore[/FONT] [FONT="]Iva[/FONT] [FONT="]Nora[/FONT] [FONT="]Julie (zjuu-lie)[/FONT] [FONT="]Liz of Lise[/FONT] [FONT="]Yael[/FONT] [FONT="]Lily[/FONT] [FONT="]Lucy / Lucie[/FONT] [FONT="]Vieve[/FONT] [FONT="]Nisa[/FONT] [FONT="]Rosa[/FONT] [FONT="]Vera[/FONT] [FONT="]Lara[/FONT] [FONT="]Noelle (noo-wel)[/FONT] [FONT="]Tirsa / Tirza[/FONT] [FONT="]Elaine (ee-len)[/FONT] [FONT="]Bente / Benthe[/FONT] [FONT="]Flore [/FONT]
Hoi, bedankt allemaal voor de reacties! We hebben wel wat namen afgestreept en zitten nu een beetje in deze "categorie" namen te denken - Lois - Niene - Tess - Loren - Iva Nog suggesties? Man vindt de combi Niene-Lois mooi... maar ik wil liever een korte naam ipv een combi naam.
Jullie hebben beide Fleur of Floor staan op het lijstje.. Waarom kies je niet daar tussen? Schijf beide namen op meerdere briefjes en stop die in een pot en dan trekken jullie er samen 1! Als daar dan Floor op staat kies je Floor en staat er Fleur op kies je Fleur Leuke naam hoor ben er zelf erg blij mee haha! (Fleur)