Van de week hebben wij de 20 weken echo/GUO gehad en na 3 jongens krijgen wij een echte verassing, een kadootje, een meisje!! Onze jongens heten Quinten, Tycho en Jaivey. Wij zoeken een lieve meisjesnaam met 2 lettergrepen, geen bekende top 50 naam, maar ook niet té apart. Yara of Yuna vind ik erg mooi, maar mijn man niet zo.. naam eindigend op een A vind ik lief klinken. Wie kan ons wat naamsuggesties geven, passend bij onze jongens?
Jolie vind ik ook mooi, maar man vind de naam, net als Yara, er niet tussenuit springen. Mogen ook namen met een andere eindletter zijn dan A.
Wat vind je van... Alana, Alara Alba Alicia / Alysia Alina Alisa, Alissa / Alyssa Alisha / Alysha Aliya Aliza Amana / Amanah Amanda Anaya, Amaya Anisa, Anissa Annabella Ariana, Arianna Arina Aurora Ava Aya, Ayana * Cara / Kara Charlisa Dalia Dana, Dena Dania, Daria Davina Dayenna Dina, Dila Donna Dylana * Elana Elena, Elina Elisa, Elissa Elisha Enara Enola Eslina Esmeralda Evita * Fajah / Faiah / Faia / Faya / Fayah Farah Feyza Flora Gaia Gina Gioia * Ilana Ilayda Iliana / Yliana Imara, Inara Inaya Isabella Isaura Ishana Ivana * Jalissa Jaliyah Jana / Yana Janayah, Jenaya Janna Jessa Jiska Jiya Jolina Joya * Kayra Kenza Kiara / Kyara Kyana Kyra * Lara Larissa Leona Leonora Leva Leya Lina, Lana Liora Lissa / Lyssa Livana Loa Lola Lora Lorena Louiza / Louisa Lova Luana, Lyana Luna Lynna * Maira, Moira Mara Marina Marissa Maura Mayla, Mayra Melina, Malina Melissa Mena Meysa Mia Mika Mikayla Milana, Myléna Milla * Naya Nayla Nena, Neva Nia / Niya Nika, Nila Nissa, Nessa Niva Noëlla Nola Ona Philippa * Rachella Raisa Ravenna Raya, Roya Rebecca / Rebekka Reina Rilana Riva, Reva Rona Rosalina Rosanna * Sabrina Savannah Selah / Sela Selena Sera Serena Serra, Sierra Sia, Sila Sifra * Talia / Thalia Talitha Vanessa Vayenna Victoria Vida, Vita Vienna / Viënna Vina Ziva Zora
Husband vindt Liva echt niet mooi, wordt afgekort naar Lief of Liv. We zoeken echt alleen namen met 2 lettergrepen, niet langer!
Jammer dat hij Yara niet leuk vindt, vind het een erg leuke naam en mooi bij de namen van jullie jongens. Andere namen: Nova/Neva/Niva Joya/Gioia/Gioya Amy Aniek/Anique/Anniek/Annick Ayla Ilja Aylin Dunya/Dunja Ella/Elle Elin Hailey Riva Dewi Farah Indra Inez Isra Jodi Yael Jula Fenna Maja/Kaja Kayla/Cayla Mayra Megan Maxime Zahra/Zara/Zohra Thirza/Tirza Kira/Kyra Lucy/Lucie Laila/Layla/Leila/Leyla Lilly Marly/Marley Milou Mira/Myra (Mila vind ik ook goed passen, maar is vrij populair) Nona Norah Resa/Reza Romée Robyn
Gaia Giada (Italiaans, dus je spreekt het uit als 'djada') Jayda / Jada (op z'n Engels uitgesproken) Bibiche Julie Lorin(e) / Lori / Lauren Mare Maren(ne) Arya Lila / Lilah Lilly Layla / Leyla Tara Alba Alma Ida Vera Dana(e) Dassah Dina(h) Elva / Elfa Enya Esma Farah Fedra / Phaedra Ilay Jana Juno / Juna Kaia Kaira Kelsi Kenza Kesia / Kesha / Keisha Lina Lyra Mia / Miah / Mea Mira Nia / Nyah / Niyah Noa Novi / Nova / [FONT="]Novée[/FONT] Oona Rom[FONT="]é[/FONT]e / Romee Rhea Riva Polly Holly Hazel Daisy Sera Seyra Shira Svea / Sveva Tossa / Tosca Vida Freya Esra Elsa
Senna Nyla Izzy Nomi Nowi / Noë Lilou Ruby Iva Macy Ismay Zenzi / Zinzi Indy Romy Chloë Zoë Lune Lise / Lize Suze Jade Julin Yentl Abby
Je zegt geen bekende top 50 naam... Houd er dan even rekening mee dat Yara in 2015 op de 26e plek stond en steeds populairder wordt. Dus misschien zelfs ergens de komende jaren de top 20 gaat halen. Verder denk ik dat er een heleboel goede opties genoemd zijn en dat ik dus weinig nog kan aanvullen. Maar wilde je dit even meegeven om over na te denken als je echt geen populaire naam wil...