o jeetje da's een moeilijke! ik vind ze er eigenlijk allebei goed bij passen, alhoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar Tijn
Grappig ik ken twee broertjes die Tijn en Finn heten. Ik vind ze allebei erg goed passen. Ik zou kijken naar welke naam je meer aanspreekt.
Finn! Tijn vind ik echt geen mooie naam namelijk, komt op mij over als een verkleinvorm van (of kleutertaal voor) 'Stijn' of 'Martijn'. Sten en Finn vind ik ook veel leuker samen staan en klinken, dus ik ga voor Finn!
Tijn vind ik leuk! Alleen mijn broer heet zo en die noemde we ook vaak Sten of stennemen ofzo haha. Dus ik zou dan voor finn kiezen want in mijn oor is het dus beetje hetzelfde anders. En ik zou bang zijn dat het een beetje de kat krabt de krullen van de trap wordt als je ze roept ofzo. Nouja iig beide leuke namen maar ik zou voor finn gaan!
Oooooh Sten...staat boven aan mijn lijstje voor en jongen. Ik vind Finn er het mooiste bij passen maar Finn hoor je zo extreem veel. Dus ik kies voor Tijn.
Zeker Finn, vind dit zo'n leuke naam. Stond ook bij ons op het lijstje en mocht het onverhoopt wel een jongen zijn, zal hij deze naam krijgen.