Ik zoek een leuke vlotte jongensnaam die bij D.amian past.. Nu heb ik zelf natuurlijk al rondgekeken en als ik mijn lijstjes zo bekijk vind ik namen zoals : Jayden Amy Jason etc mooi.(deze namen puur ter voorbeeld voor uitspraak). Maar ik kom niet heel erg ver, heb zoveel lijsten afgespeurd maar vind de namen vaak zo oudbollig. Wat ik ongeveer zoek is een pittige stoere naam maar vooral dus niet Nederlands en eentje die ook echt bij D. zou passen. Iemand zin om even mee te denken, of wat opties in te gooien?? De wow factor nog niet gevonden haha.. Thanks alvast voor het lezen.
Hoi Nora, Succes. Ik kijk even mee we hebben een zoon (Damon) en verwachten ook weer ee zoon. Ben dus ook op zoek naar passende namen. En jayden en Jason staan op mijn lijstje hihi.. Hoop dat er veel mensen reageren.
Mijn neefje heet Brandon en zijn 2e naam is Damian Mijn zoontje heet Jason Maar even wat suggesties: Jaimy Jack Jake Dean Chase Blake Tyler Brett / Brad Bradley Jayden Jay Mason
Ik zie er al een heleboel voorbij komen die of op mijn lijst staan/stonden of waar ik zelf ook al in die richting dacht dus helemaal goede richting. Thanks voor t meedenken.
ik vind Mason ook wel erg leuk en zag bij een ander topic Joel voorbij komen, met klemtoon op e. (laptop pakt geen trema's haha)