We krijgen weer een jongetje en zijn dus op zoek naar een jongens naam die past bij Damon (spreekt je uit zoals Matt Damon) Wie heeft er leuke inspiratie voor ons???? Misschien handig. Zijn achternaam is Den Uijl. Ben benieuwd. Want we vinden het zo moeilijk. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes Maaike
Leuke naam, Damon. Heeft bij ons ook op het lijstje gestaan (bij de 3e) maar is hem uiteindelijk niet geworden omdat het te veel 'lijkt' op de naam van mijn oudste zoon! Ik wil je de namen van mijn knullen wel in een pb'tje sturen als je dat leuk vind?
Hè leliana, Als je dat zou willen doen heel graag. Ik vind het zo moeilijk. En mijn vriend maakt het nog lastiger. Je hoort het niet vaak Damon Alvast bedankt.
Dank voor jullie reacties, Er zt nog geen naam bij waarvan ik denk JAAAAAAA. Ik heb nog even pffff. Ik hoop op meer reacties. groetjes
Ga niet nog een keer m'n lijstje opnoemen hoor! Hahaha! Ik zou voor Duncan gaan . Gelukkig heb je nog een week of 19.....
Damon & Jason Damon & Jase/Jace Damon & Dean Damon & Ryan Damon & Jexx Damon & Jake / Jack Damon & James Damon & Kane/Kayne Damon & Chase Damon & Blake Damon & Brett / Brad / Bradley
Alex Ashwin Bernt, Bernd Boas, Boaz Bodi, Bodhi, Bhodi Brandon, Brendan Brian Brody Casey Casimir Cody Corbin, Corben Danté Dexter Elio Esben Falco, Vasco Fedor Fenn, Finn Figo Flynn / Flinn Flynt, Flint Gavin, Gavyn Glen Ilan Ilias, Elias Ilo Irwyn Isaiah Isha Jace James Jannick Jaro, Yaro Javey Jayro Jeremy Jesper Jim Joaz, Joas, Joah, Jonah Joey Jonan Jordy Jorick, Jorik Joshua Juda(h) Kajan, Kayan, Kaian Kayden Kieran, Kiran Kilian, Kylian Kobe Leander Lenn León Leroy Liam Lorenzo Lukas, Lucas Luke Manoah Marlon, Marlen Marly Marvin Matteo Mauro Maxim Melvin Merlin Mikai, Mikaj Mikay, Miké, Mikee Mike Milan Misha Morris, Morrison Nelson Nilo Nio, Nyo Noah Noury Oscar, Oskar Otis, Otus Owen Quin, Quinten, Quint Rami, Remi Reno Revi, Ravi Rex, Lex, Dex, Dax Rhodi, Rody, Rodhi, Rodi Roan Robbe, Roben, Robben Rodin, Ronin Rowen, Rowin Ruben Senn Sepp Sidney Silven, Silvan, Silvar, Silver Silvian, Silvijn, Silvio Stan, Sten Stanley Stef Sylas Tarik, Tarek Thorsten, Torsten Timur Tobian, Tobias Torben, Thorben Tristan Troy Tybo / Tibo Tygo Victor, Viktor Viggo Vince Yoeri