Wat zijn jullie top 5 jongens- en meisjesnamen? Leuk ter inspiratie. Die van mij: Meisjes: 1. Nia 2. Eleonora (Elora) 3. Vivian 4. Elsa 5. Merel Jongens: 1. Jamie 2. Oliver 3. Ferdi 4. Tobias 5. Luuk
Top 5 meisjes: Julin Liva Rosa Minthe Sky/Aurelie/Lily Jongens: Jurre Espen Sven Benjamin Fabian Exclusief namen kinderen, op dit moment favoriet. Denk ik
het wisselt wel af en toe incl naam van dochter: 1. Cheyenne 2. Rosalie 3. Luana 4. Frederique 5. Sterre 1. Rico 2. Benjamin 3. Fender 4. Lucas 5. Sergio
Wist ik het maar.. dan wist ik ook waar we nu voor moeten gaan... Ik lees jullie lijstjes mee, wie weet staat er wat tussen Ik vind Nora echt leuk. Ik ken echter maar een iemand die zo heet en dat is een Turks meisje. Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat veel meiden zo heten... maar het is dus een naam die vaker gebruikt wordt?
Op de namen van mijn meisjes na, heb ik nog maar 4 favorieten: Charlotte Julia Amber Joanna Jongens: Noah Jayden Roan Xavi Aiden
1 en 2 hebben mijn zoontjes en die zet ik niet openbaar 3 is M.elle 4 is J.ulan en 5 is Tobian Meisjes namen hebben 1 en 2 mijn dochters 3 is M.elia ( Meliejaa) 4 is J.annelie 5 is M.elline ( M.eliene) Mijn quilty pleasure namen voor jongen en meid zijn H.unter en P.enelope