Ik ben 33 weken zwanger, we weten het geslacht van ons kindje niet en hebben zowel voor een jongen als een meisje geen naam... Ik droom er over en lig er wakker van dus we hebben hulp nodig Ons zoontje heeft een stoere Amerikaanse naam. Nu hoeft het niet perse Amerikaans te zijn maar oer Hollands houden we niet van. Voor een meisje vind ik mooi Olivia, Maeve en Riley maar deze vallen allemaal af om verschillende redenen.. iemand iets in dezelfde stijl? Voor een jongen vind ik James, Jamie, Owen en dergelijke mooi maar vallen ook af. Alle standaard lijstjes hebben we ongeveer wel bekeken dus iemand tips? We willen overigens geen Dj namen en echte tokkie namen.
Ik kan me voorstellen dat je wat druk begint te voelen misschien helpt dit je verder: Isla Lou Gwen Day Stella Ivy Lola Lucy Willow Quin Otis Zane Vinz Oscar Vic Felix Bodhi Kai
Alexis Alix Berklee Charlie Dawn Feliz Fiona Flora Gale Harlow Inez Maisie Maura Raven Robin Viola Willow Berklee Blake Colin Elliot Felix Jack Jake Rufus Spencer Zeke
Hailey Espen Avery Elodie Alyssa Vienna Caitlin Ashley Jenna Harper Mckenzie Teagan Brooklyn Jade Faith June Yazz Rox Bentley Bradley Zack Dean Chaz Harlow Connor Senna Logan Jace Miles Kiefer Dylan Rylan/Ryan Tyler Nigel Nick Weston Mason Zane Drake Flynn Brandon Cole Colin Ethan Bryce Bruce Jay Damon Devin Trevis Trent Seth
Boris, Boyd, Daniël, Dave, David, Dean, Dex, Elias, Elijah, Fender, Fenn, Finn, Gideon, Glenn, Jace, Jack, Jason, Jay, Joshua, Kaj, Kaleb, Lenn, Lester, Lewis, Liam, Luke, Mason, Mirza, Myron, Nasro, Nathan, Nikolai, Nolan, Novan, Oliver, Quinn, Rayan, Scott, Senn, Shane, Silvan, Skyler, Vince, Yanick, Zain, Zeger Alexis, Alix, Amy, Arwen, Audrey, Brinn, Cass, Claire, Dané, Emily, Eve, Faye, Felice, Gwen, Hailey, Hannah, Harlee, Helen, Idoya, Ilayza, Imara, Indy, Isha, Ivy, Izzy, Jada, Janey, Joy, Kate, Katie, Lauren, Leah, Lilian, Lily, Lizz, Loïs, Lorraine, Lucy, Marley, Maya, Megan, Pippa, Quinn, Rae, River, Romy, Rox, Roxy, Sarah, Sheryl, Skye, Tess, Vayen, Vesper, Willow, Yasmin, Yentl, Zara, Ziva, Zoë
Jason wellicht? Beetje een mengeling tussen James/Jamie en Owen. Verdere inspiratie: Winston Kjell Tyler Tyrone Wess Jace Perry Ste (uitspraak: stie) Xess Robin (unisex) Aiden Zion Dex Lennox Lennon Lenny Terry Maddox Brent Lyke Spike Storm Teddy Kyan Vince Boaz Dylan Mylo Nilow Bliss Jula Nova Noraly Gwenn Robin (unisex) Lauren (uitspraak: law (tongklank)-run) Maddy Jools Mia Caithlyn Kathy (eh) Katy (ee) Rose Amber (uitspraak: em-ber) Raeven Madelyn
Geen idee wat er al genoemd is, maar: Ruby Jill Marly Hazel Loïs Nova Sannah Skye Ember Oliver Cody Logan Vince Elliot Quinten Caleb Charlie Jake
Megan Morgan Madison Faith Mavis Dane Beau Ferron Mike Lyle Denver Blaith Ror Destin Kyle Keaton Troy Preston River Joe Mitch Ward Levine Bronx Dwight Nino Cooper Skyler Iven Kane Terrance Jax Donovan
Lucy! Zag hem al genoemd worden. Mooie naam die ook goed in het Nederlands uitgesproken wordt. Avery Aria Nola Madelin Joia Scarlet Ava Skye Asher Kai Joël Jack Kian Jake Spencer Skyler
Van Olivia zou je Livia of Liva kunnen maken? Zelf vond ik Jack of Julan erg leuk. Misschien is dat wat?