Hallo Dames, Ben benieuwd of jullie ook een naam hebben voor een jongen/ meisje of beiden.Die jij echt super geweldig vind,maar je partner totaal niet.En dat je dit best moeilijk vind te accepteren.Omdat jij dit zo anders ervaart. Ik heb dit met Lennox en Logan voor een jongen. Ik vind ze geweldig,maar vriend helemaal niet. En voor een meisje de naam Jenae (Jenee) zucht. Alvast bedankt!
Wij krijgen een meisje maar voor een jongen vond ik de volgende namen echt heel leuk maar mijn man vond ze te apart. - Lux - Fos - Boet
Ik vind Ronja heel leuk en Ellis. Voor een jongen is Kai mijn favoriet maar die wil hij echt absoluut niet. En verder nog veel meer namen die ik alweer uit mijn hoofd heb gezet, want naar mijn idee vindt mijn vriend bijna niks leuk Ik krijg ook echt geen hoogte van zijn smaak. Wat hij wel leuk vindt gaat alle kanten op.
Zo lastig hè, als ze het er niet mee eens zijn. Wij zijn nu op zoek naar een naam voor onze tweede zoon. Ik vind Fos, Faas, Mees, Ezra en Nim prachtig. Vriend helaas echt niet.
Benjamin en Oliver voor een jongen, en Nia en Nola voor een meisje. Maar we zijn er uit. Het is ook leuk om samen wel tot de namen te komen.
Solènn! Zelfs niet als tweede of evt derde naam.... En voor een jongen Ezra, is te meisjesachtig.. zo jammer!