Ben benieuwd wat jullie van de naam Jake vinden? We willen een stoere, maar toch niet te hard klinkende jongensnaam. (Bijv jack, raff, vik vinden we niks). En een naam die niet tèveel voorkomt, maar ook weer niet te vreemd is. Haha! Lastig Als het hem wordt, dan zoeken we er ook nog een leuke tweede naam bij. Dankjewel!
ik vind jake wel een leuke naam. stoer en krachtig. onze mening doet er verdee niet toe, als jullie er een goed gevoel bij hebben gewoon doen. iedereen verschilt van mening
Ik denk aan de (oud) manager van Barbie. Het is wel een naam die inderdaad niet heel vaak voorkomt, maar ook niet vreemd is, dus als jullie hem leuk vinden zeg ik doen hoor
Jake Leuk! Jake Ryan Jake Maxim Jake Iven Jake Landon Jake Daniël Jake Elliott Jake Yannick Jake Owen
Ja dat weet ik hoor! Maar toch leuk om eens eerste gedachtes te horen, omdat je het thuis niet kan delen
Hahah grappig, dat had ik eerst ook! Maar nu dat zo lang geleden is en je er niks meer van hoort, niet meer. Nu denk ik aan de acteur Jake Gyllenhaal en aan een schattig klein jongetje die ik ken die zo heet Onze smaak is zo uiteenlopend.. we houden van engels, maar bijv ook gewoon van Mees, Mika, Jonah, Levi, Tom... etc. Maar allemaal zoveel gegeven in de buurt nu.
Ik hou persoonlijk niet van die veelvoorkomende, engels/amerikaanse namen. Voor mij dus een nee. Maar los van mn mening geen beroerde naam.