Titel zegt het al. Gaat om de naam Vesper. Leuk/niet leuk? Associaties zijn ook welkom..de scooter ken ik al.
Super interessant en bijzonder! Associaties: Bond-Girl, Vespa (Italiaanse scooter) en mythologie (godin) Wel heel mooi!!
Ja ik vind dit dus echt een supernaam! Bij mij stond hij echt heel hoog op het lijstje maar mijn vriend vind het helaas niks. Nu hebben we een naam die we allebei ook heel erg mooi vinden, maar dat was voor mij een gedeelde 1e plaats met Vesper
Super leuke naam! Ik vraag me wel af of Vesper past bij een oer hollandse achternaam (mocht je die hebben ).
Stoer! De dochter van Annechien Steenhuizen ( van het NOS 8 uur journaal) heet zo, daar denk ik altijd aan bij die naam.
Ik vind hem wel leuk, maar voor mij voelt het meer als jongensnaam. In dezelde rij als Jesper, Fender, ...
Niet mijn smaak maar niks mis mee. Het doet me denken aan Jesper, ken toevallig een jongen die zo heet. Om die reden heb ik er een hockey type associatie bij.
Ik vind het geen leuke naam. Doet me meer denken aan een model stofzuiger of zo. 'mevrouwtje, dit is de nieuwe Vesper 2000 met fenomenale zuigkracht en dubbele borstels' Smaken verschillen gelukkig
Leuke naam voor een meisje. Vind het helemaal geen jongensnaam! Ik moest er eerst wel aan wennen maar vind m nu heel stoer
Vesper, leuk stoer en origineel! Ik snap dat mensen er misschien even aan moeten wennen omdat je het weinig hoort. Maar, dat is altijd met namen die ze nog niet kennen. Ik heb ‘m al vaker gehoord en vind het echt een hele leuke meidennaam!
Ik vind het echt meer een jongensnaam en zelfs dan nog te veel als een huishoudelijk apparaat klinken.