Hoihoi, We raken maar niet 100% overtuigd voor onze meisjesnaam. Ik ben benieuwd naar jullie stem, wie weet heeft dat nog invloed op ons gevoel bij één van de namen. Bedankt alvast!
Als ik moet kiezen Sam. Maar Sam en Sjors vind ik jongensnamen. En Mijs klinkt voor mij als een afkorting van "meissie".
Als ik moet kiezen Sam. Sjors vind ik echt een jongensnaam en Mijs vind ik gewoon een verkeerd geschreven afkorting van meissie.
Dit. Bij Sam zou ik nog kunnen denken dat het een afkorting is van Samantha dus dat komt nog het meest in de buurt van een meisjesnaam.
Mijs/Meis vind ik nog steeds geen naam. Ik kan er echt niet aan wennen. Sjors vind ik, sorry, wat ‘boers’. Sam vind ik leuk!
Sjors of Mijs!!! Zo leuk. Sam vind ik nogal passé. Rond 2000 was dat leuk voor je dochter, nu niet meer, vind ik.
Ik vind de eerste twee het leukst! Sam klinkt heel leuk en 'stoer' voor een meisje. Sjors ook. Maar is een wat speelsere/eigenwijze naam (in positieve zin). Mijs is niet zo mijn naam. Maar dan zou ik 'Meis' doen.