Over een paar weken weten we of we een meisje-jongen, jongen-jongen of meisje-meisje tweeling krijgen. Mijn man wil pas nadenken over namen als we het weten maar ik kan dat uiteraard niet. Ben benieuwd naar jullie suggesties! We hebben al een dochter en zoon met allebei een top50 naam. Onze eisen zijn: - Geen Jut & Jul gevoel - De namen moeten in alle grote talen (Engels, Spaans, Duits, Frans) uitgesproken kunnen worden - Geen gekke namen die wel 100x moeten spellen - We hebben een Italiaanse achternaam dus oer-Hollands past niet zo goed Mijn lijstje voor meisjes staan: Sara, Lauren, Chloé/Chloë Mijn lijstje voor jongens: Noah, Otis, Mick Ben onwijs benieuwd naar jullie ideetjes!
Julia Norah Laura Mila Nina Senna Lara Rosa Lisa Amélie Zoë Zoé Livia Olivia Reza Ezra Odin Zion Aaron Julan Milas Milan Fender Tobin Jesse Hidde Owen
Senna Leon Savio Lennon Luca James / Jamie Tristan Nick Kai Wes Ben Benjamin Julian Levi Stan Rachel Maisy Emma Dana Rosa Bella Isabelle Annabelle Amy Giselle
Stacey Dewi Sofia Enora Jasmine Emily Lilou Yara Amber Leah Laurie Maudi Masey Thirza Tamar Zoë. Joel Mika Quinn Joshua Misha Luca Aiden Jim Brent Milan Milas Renzo Matteo
Gefeliciteerd met jullie tweeling op komst! Als aanvulling op jouw stijl: Joah Joas Odin Nick Rick Vigo/ Viggo Alessandro Mauro Milo (ie) Mylo (ij) Julan Javi Xavi Seppe Silas Milas Mias Thias Stag/ Stach Hanna/ Hannah Janna Zoë Fiore Isa Isaura/ Isora Julia Enora Alena Kyara/ Kiara Serena Milika Ella Myra Kyra Laura
Van jullie lijstje vind ik Otis en Sara mooi. Misschien: JM: Indy en Alec Jack en Loïs Morris en Hannah Sarah en David Zoë en Dex JJ: Adam en Owen Collin en Finley Jason en Lewis Noah en Liam Otis en Joas MM: Amy en Zoë Emily en Julia Fay en Liv Katie en Rosie Tess en Kate