Benieuwd mag van kleine kindjes zijn, grotere maar ook van oudere. Naam die ik mega veel hoor is Sandra, paar jaar terug had ik zeker 4@5 Sandra's in 1 team van werk zitten. Bij kleinere hoor ik veel varianten van Luuk, Lucas enz.
Volwassenen: Yvonne. Jongetjes: Vince, Bram, Milan. Meisjes: Yara, Sara, Mila. Voor kinderen zijn vooral de namen met 4 letters populair en bij de meisjes vrijwel altijd eindigend op -a. Oh ja en zowel jong als oud: Lotte. En bij volwassen vrouwen ook alles wat ook maar enigzins lijkt op Marjan/Marion.
Hier vliegen de Otis baby's me de laatste tijd om de oren. Kan de naam niet meer horen Nou heb ik weinig recht van spreken met mijn Sophie en straks een naam eindigend op een -a, maar vind Otis zo'n modenaam en niet een tijdloze/klassieke naam zoals die van mijn kinderen (ach en smaken verschillen gewoon ook hè)
Hier ook niet echt. Nou scheelt het misschien ook wel dat we in een gat wonen. School heeft wel veel "buitendorpers" maar met zo'n 300 leerlingen nog vrij klein (al is dat al veel tov jaren geleden ). Maar ook daar weinig dubbele namen. Nathan en Naomi zou ik dan zeggen als ik er echt 2 moet noemen.
Bij kinderen? Grappig. Hier weet ik 1 volwassene (half 20 nu denk ik), op school 2 jaar geleden 1 in groep 8. En paar weken voor onze C werd geboren werd er nog 1 geboren. Ooh wat baalde ik daar van! Maar niet meer gewijzigd. Bij de 3e hadden we dat met de jongensnaam ook al, was er nog niet in het dorp en tijdens de zwangerschap werden er nog 2 geboren was blij dat ik een meisje kreeg. En bij nr4 met ee meidennaam Dat is nu zijn beste vriendin, zo grappig
Ja, drie in de klassen van de kinderen en een die we altijd in de wachtkamer van de fysio treffen. Volgens mij zijn ze alle vier een jaar of vier/vijf. Ik snap wel dat je daarvan baalde!
Volwassenen vooral Patricia en Jacqueline Bij jongetjes Noah, Luca en Jaxx . Bij meisjes Sophie/Sofie, Isabelle/a en Mila