Wat vinden jullie van de naam Rem.y. Eerder hadden we al de naam Remo.n maar vind die naam steeds minder mooi klinken. De naam Rem.y vind ik op dit moment wel mooi. Ik vind het zo moeilijk om een mooie stoere jongensnaam te vinden.
Alleen op de wereld... Daar denk ik dus gelijk aan als ik die naam hoor. Dus nee, ik vind 'm niet leuk. Sorry.
Ik ben er niet weg van. wat dacht je van: Ramon Riem Diem Raymond Zo maar even wat namen van jongens/mannen die ik ken, die een beetje op jouw namen lijken.
Het ligt eraan hoe je hem uitspreekt. Mijn man heet ook zo maar dat spreek je uit al Re-my en dus niet al Reemy (alleen op de wereld).
Ik vind ten eerste dat je altijd een naam moet kiezen die jullie mooi vinden! Ongeacht wat anderen er van vinden. Persoonlijk vind ik het geen mooie naam. Maar daarom: Smaken verschillen!
Als je zegt een stoere naam te willen zit je (naar mijn mening) met Remy en Remon in de verkeerde hoek.. Ik vind ze juist nogal sullig..
Ik vind het een mooie naam, onze tweede zoon heet ook Remy. Voor de echte kenners onder ons is het remi alleen op de wereld. Remy betekent in het frans jongen. Wij hebben de afgelopen twee jaar maar 1 keer die opmerking gehoord over alleen op de wereld. Dus ik zou zeggen gewoon doen!
Ik ken het gewoon als normale naam, verder geen associaties bij. Maar ik vind het ook geen stoere naam..
dat klinkt weer erg als (trein) remise ik vind Remy ook niet zo leuk, sorry ik zou eerder voor Remon of Ramon gaan
De naam is alweer van de baan. Mijn vriend vind de naam niet leuk en ik vind remon niet leuk meer. Ramon zou het sowieso niet worden daar waren we al overuit. Uiteindelijk hebben we nu toch een naam die we allebei leuk vinden. Wel bedankt voor jullie meningen.
Als 'REE-mi' vind ik 't best een leuke naam In dezelfde categorie vind ik Emiel, die vind ik dan mooier! (ee-MIEL)