Kan je niet helpen aan een jongensnaam, heb er zelf al meeeeega veel moeite mee Wilde alleen even zeggen dat je zeker niet de enige bent die moest wennen aan zwanger zijn van een zoon. Ik moest ook mega schakelen. En dan heb ik al 2 meiden Nu overigens helemaal leuk en kan ik niet wachten tot hij er is! Succes met je speurtocht. Uiteindelijk komt het vast goed!
Nou ik twijfelde tussen Julian en Tijn uiteindelijk (omdat ik sowieso Martinus als doopnaam ging gebruiken. ) andere namen konden om andere redenen weer niet. Ik heb pas toen me gevraagd werd om een naam beslist. Nu wel blij mee. Maar denk anders net zo goed. Vind ze nog beide mooi
Hier nog wat tips: Stef / Steef Matthijs Cas Ties Lars Fabian Thijmen Gijs Succes met jullie zoektocht!
Ik heb een dochter en een zoontje. Ze zijn allebei zo verschillend. Even reclame maken voor jongetjes :Mijn zoontje heeft een zachter karakter en komt veel vaker uit zichzelf kroelen.Heerlijk!!!! Seth, Sem (ipv Semmy), Mees, Siem, Otis, Abel.
Timo moest ik aan denken. Tommie als koosnaam zou ik nog wel leuk vinden, maar niet als ‘echte’ naam. Thomas Klaas klinkt dan wel weer super vind ik. En dan kun je m in het dagelijks leven best Tommie noemen. Tot een bepaalde leeftijd
Thomas vind ik ook wel leuk maar zo heet een neefje van mij. Het liefst heb ik echt een naam waar ik niemand aan link, maar dat is nogal lastig hoor! We zijn dit weekend er niet echt mee bezig geweest, want soms zie je door al die namen het bos niet meer. Maar morgen maar weer eens serieus zoeken en kijken. Die link die hier op pagina 1 staat is echt geweldig wat een variatie en een keuze!