We zijn er (hoop ik) bijna uit..... Nog een poll voor de laatste keus. Roepnaam is definitief Sophie, nu nog de tweede naam? Onze zoon heet Julian Marijn, dus wat past er het mooiste bij?
Wat mooi!! Ik vind Louise en Isabelle even mooi, toch maar voor Isabelle gekozen, maar Louise ook toppie! Op 3 Elise en 4 Laurine, vind ik niet zo mooi
Ik vind Sophie en Isabelle 2 prachtige namen, maar zou vermijden van 2 'ie'-klanken op mekaar te doen volgen. Heb dan maar voor Laurine gekozen. Ik vind het wel alle 4 mooie namen, dus je kan niet verkeerd kiezen, maar ie-ie zou ik niet doen..
ooh wat moeilijk hihi ik vind het allemaal mooie namen en als het aan mij had gelegen had Ise ook Sophie als 2e naam gehad maar n lief vriendinnetje van me heeft haar dochter ook zo genoemd Is zou Sophie Isebella doen
Sophie Elise vind ik wat wat vlotter dan de rest. En anders Sophie Laurine. Sophie Louise vind ik te standaard (voorspelbaar) en te kak. Sophie Isabelle / Sophie Isabella gewoon niet zo mooi samen.
Ik kan moeilijk kiezen tussen Sophie Louise en Sophie Elise. Beide namen vind ik heel mooi klinken en goed bij elkaar passen. Sophie Laurine vind ik niet zo mooi en bij Sophie Isabelle vind ik de IE-klanken achter elkaar een beetje lastig en daardoor niet zo mooi.
Sophie Louise vind ik de minst leuke van de 4! Sophie Laurine mooi! goede 2de Sophie Elise: mooi! 1ste plaats Sophie Isabella/Isabelle Isabelle, want Isabella vind ik minder leuk klinken. Maar Sophie Iesabelle klinkt niet helemaal lekker daarom op 3.