Wij zoeken nog steeds een meisjesnaam! Op mijn polletje heb ik al veel reacties gehad, bedankt daarvoor! We denken dat we namen die met een A beginnen en op een a eindigen nu het leukst vinden (oudste dochter heeft een naam met E..e). Misschien zijn er onder jullie nog dames die een paar leuke suggesties hebben om over na te denken? We hebben nu Annika, Aida en Alma staan als kanshebbers.
Babynamen Kijk hier eens. Je kunt zelf kiezen waar de naam mee moet beginnen of eindigen. Weet niet precies wat je zoekt, dus ik doe het maar eventjes zo
Ava Ayla Alba Alina Athina Anthea Ada Albina Anna Anja Anita Annetta Anastasia Antoinetta Asia Anka Aranka Arina Arianna Amelia
Alissa/Alyssa en Anna waren ook mijn eerste ingevingen. Aya Alicia Azra Amina Angelina Aisha Alida Anita Angela Ariana Alexandra Amanda Aurora Alana Alexia Amalia Anisa/Anissa Amira Alessia Aurelia Ada
Amélia Annerika Amira Aranka Alina Athina Arina Athalja Ava Alisa Amona Anouschka Annelisa Annerosa Arianna / Ariana Arosa Alila Alexia