Mijn man is helemaal weg van de naam vycho . Ik vind het zelf ook een leuke stoere naam maar dan eigenlijk op de normale schrijfwijze viggo dus, zelf vind ik daarnaast ook thyme of Tycho wel erg leuk. Wat is jullie favoriet ?
Vycho vind ik net klinken als een medicijn of medisch onderzoek ( sorry als ik iemand beledig), viggo vind ik ook gek staan. Thyme erg mooi. Tycho weer niet zo. Thymo? Thimo? Succes!
Thyme, zou je dat uitspreken als Tijme of als Tieme? Thijmen vind ik wel aardig, de rest vind ik erg ver gezocht, zeker Vycho. Staat een beetje dom imo, eerlijk gezegd.
Ik vind Vigo of Tygo het leukst. Ik zou trouwens Viggo wel heel anders uitspreken dan Vycho. Ik vind het niet alleen een andere schrijfwijze. Viggo zou ik uitspreken als Ziggo maar dan met een V. Dus een i klank ipv ie klank. Terwijl als ik Vycho zie staan dan zou ik het uitspreken met een ie klank. Bij Thyme is het mij ook niet duidelijk of het dan als Tijme of Tieme wordt uitgesproken.
Ja Viggo heel leuk..maar als je viego wil zeggen dan zou ik Vycho of Vigo schrijven met Vigo als voorkeur. Thyme als Thijmen alleen zonder n vind ik ook mooi! Tycho ook leuk!
Ik spreek het allebei anders uit, hoor, dus het ligt eraan hoe je het uit wilt spreken. Viggo = viggo met een i als in kip en een g als in het Engelse woord 'go'. Vigo (of Vycho maar dat vind ik raar gespeld) = viego met een i als in vier en een g als in goed. Thyme is een Engels woord voor tijm, en spreek ik dus ook uit als Thaaim zeg maar. Ligt er hier ook weer aan hoe je het uit wilt spreken. Ik neem aan dat je 'Tieme' als uitspraak wilt en ik zou het dan ook zo schrijven: Tieme. Thieme des noods. Ik vind dit echter meer een achternaam. Ik zou dan eerder voor Tijmen / Thijmen gaan. (Of Tijme / Thijme, maar dan mis ik iets). Tycho vind ik de enige goed en duidelijk geschreven naam van dit rijtje, dus daar zou ik dan maar voor gaan. Tijmen vind ik de leukste andere naam, of Vigo.
Vycho vind ik echt geen gezicht. Viggo vind ik ook niet zo leuk (uitspraak als Ziggo, maar dan dus met de V), Vigo vind ik al beter. Tycho vind ik een beetje geweest. Thyme, spreek je dat uit als Tieme of als Tijme? Alleen al om de uitspaakverwarring zou deze naam voor mij afvallen.
Ik ken Viggo alleen zo en zou denken dat Vycho zo gespeld is omdat het anders uitgesproken moet worden. Als Veigo ofzo... Vind de spelling ook echt heel lelijk zo. Thyme en Tycho vind ik qua spelling mooi zo!
Vycho vind ik net Tycho maar dan met een V. Net of er een typfout is gemaakt. Ik zou Vigo schrijven. Over het algemeen ben ik verder niet zo'n fan van namen die op -o eindigen, dus Tycho vind ik ook niet zo leuk. Thyme vind ik ook weer lastig geschreven. Tijmen en Thijmen vind ik leuk!
Viggo/Vigo leuk! Vycho ziet er zo 'geknutseld' uit. Thyme zou ik als Thijmen schrijven. Tycho is niet mijn smaak.