Welke naam vinden jullie leuker Lyam of Lyem? Lyam (of Liam) hoor je tegenwoordig best vaak. Lyem heb ik nooit eerder gehoord. Graag jullie mening. Groetjes!
Ja, ik ook Lyam. Al vind ik dat ook niet mooi staan; Liam vind ik erg leuk!! Lyem vind ik eigenlijk 'geen' naam, al is alles tegenwoordig bijna een naam, maar goed, het is een subjectief forum, dus vandaar dat ik mijn mening zo met je deel
Hier woont een Liam, dit spreek je uit als lyem, op z'n engels! Erg leuk! Maar dan wel gewoon geschreven als Lyam/Liam
Liam. Ik vind Lyam en Lyem er niet uit zien als ik heel eerlijk ben.. Sorry.. Als je het als uitspraak 'Lie-jem' wil zeg maar, Liam op z'n Engels dus, zou ik gewoon m'n kind de 'normale' naam geven, dus Liam, en dan zelf constant op z'n Engels uitspreken. Mensen zullen het misschien niet in een keer goed uitspreken en hij zal zelf later misschien mensen moeten verbeteren, maar dat lijkt mij persoonlijk geen probleem..
Volgens mij is Lyem meer een mogelijke uitspraak van Liam...Als je die naam in het Nederlands uitspreekt krijg je Li-jam, in het engels krijg je Li-jem. Dus daar kun je ook voor kiezen, Liam/Lyam als schrijfwijze en dan uitspreken op z'n engels
Vrienden van ons hadden lyem als jongensnaam (kregen een meisje) dus ken de naam al wel, vind het ook wel een leuke manier van schrijven.
Lyam mooie naam bij lyem moet ik altijd denken aan helium Dus ik ga voor Lyam de schrijfwijze Liam vind ik mooier succes met jullie keuze
Een zoontje van een vriendin van mij heet Liam en zij spreekt zijn naam uit als: Lie Jem! Ik zou dus 'gewoon' kiezen voor Liam, ik vind het met een y er vreemd en verkeerd geschreven uitzien, sorry!
whahaha ik ben de enige die op lyem heeft gestemd ik zag de naam en dacht zo die gaat op mijn lijsje!!! echt de meeste namen die ik leuk vind vinden andere helemaal niks ach smaken verschillen
Bedankt dames voor jullie reacties. De schrijfwijze Liam vind ik ook mooier. Jongensnamen zijn eigenlijk best lastig...