Meisjesnaam Janice (Djennis)

Discussie in 'Babynamen' gestart door SeaShell, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Sorry maar hoe spreek je Jolie dan uit?
    Is er nog een optie dan.

Ik zou Djolie zeggen . Vind het best een leuke naam hoor! Mooi en stoer

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dat is precies wat ik net al schreef!
    Als het goed is blijft deze dame geen baby en zal ze grotendeels van haar leven volwassen zijn;)
    Dus nee,ik geef mijn kinderen geen andere naam omdat het geen "leuke baby naam" is.

Je kunt ook een leuke baby naam hebben en als volwassen vrouw/man je super generen voor je naam. ;)

Lieve
    Annabel
    Anne fleur
    Fleurtje
    Vlinder
    Bloem

3. tuc

tuc Niet meer actief

ja geen babynaam vind ik geen reden om niet voor een naam te kiezen, je bent maar zo kort baby, wij hebben zelfs namen laten afvallen omdat ze voor een baby heel leuk zijn maar als volwassene niet. Dan kies ik liever voor een naam die leuk blijft later.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

same here... in combi met je achternaam vind ik het wel mooi (en mooier dam Giorgio)

De zogenaamde babynamen? Wat een onzin... namen horen bij mensen en niet andersom...ik ken meerdere volwassem vrouwen met een van de genoemde namen en die gemeren zich daar zeker niet voor... zeker niet terwijl ze tussen de 90.000 en 250.000 euro per jaar binnenharken....en gepest? Nee hoor

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt het geen aso naam.......vindt m wel leuk maar zou m nooit zelf kiezen.

Idd denken wij juist na hoe het is als je ouder bent en hoe je naam dan klinkt dat als je een baby bent.

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Niet mijn smaak ( engelse namen) maar niet ordi hoor.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vind het geen mooie naam, ik houd niet van Engelse namen en ik heb gelijk de Janice Dickinson-associatie en ik vind dat zo'n onsympathieke vrouw, dus nee....ik vind het niks.

8. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ja, dat is idd een hele stoere naam!

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik dacht eigenlijk nergens aan toen bekend was dat je was bevallen Daan! Niet aan een persoon, maar meer dat het niet onze keus naam is (merk je over een paar dagen wel als onze kleine geboren is, haha).
    Toen je ook de naam van je zoon bekend maakte, begreep ik de keuze. Zou er niet te veel mee zitten wat anderen zeggen hoor.. tis een prachtmeisje!

Enne... dus jij hebt een echte Mr.Grey? :p

10. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Same here.

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    pip1986: hoe bedoel je dat. zoals ik al had neergezet geven mensen verschillende soorten klanken aan de naam. Jij zou Djolie zeggen maar wij zeggen altijd Jolie of soms zeg ik wel eens Sjolie.

Als onze dochter bij het consultatiebureau oid. komt ben ik altijd weer benieuwd hoe ze die keer weer haar naam zullen uitspreken.

12. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ja! Had ik ook. Onze oudste heet Jennifer. Op z'n Engels uitgesproken. Niet eens bij stilgestaan dat mensen het op z'n Nederlands zouden uitspreken.... Niet zo handig.
    Onze 2e dochter heet Charlie. Ik wist zeker dat niemand dit verkeerd kon uitspreken! .... En m'n oma krijgt het voor elkaar hoor. Sjarlie zegt ze...

13. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is niet echt mijn smaak. Maar ik vind het wel heel mooi klinken bij jullie achternaam.

14. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hahaha, maar van een oma kun je dat hebben, toch? Ik wel tenminste

On-topic, het is niet mijn smaak, maar vind het ook geen ordi naam. Ik zou een nederlandse naam vreemder bij jullie achternaam hebben gevonden ;)

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind het een mooie naam!
    Echt, ik hou er wel van. Niet zo vaak voortkomend, en ik denk ook wel een naam die bij jullie past.
    Zeker in combinatie met jullie achternaam: gaaf!

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ken een meisje dat zo heet, wil niemand voor het hoofd stoten en bedoel er niks kwalijke mee maar vind het een negerinnen naam. Maar scheelt misschien omdat dat meisje wat ik ken van Antilliaanse afkoms is.

17. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf niet van de engelse namen, maar ik vind Janice mooi staan bij jullie achternaam en vele malen mooier dan Hailey...

18. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik de naam Janice G.rey zie dan denk ik eerder aan een artiest :) het past mooi bij elkaar. De naam zelf is niet mijn smaak maar ik heb er zeker geen ordi gevoel bij. Ik denk dat ik de uitspraak Dje-nies leuke vind dan Djennis...

19. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet mijn smaak.. Doet me denken aan een karakter in de serie Friends.
    Dan vind ik Hailey (ook niet mijn smaak) leuker.

20. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heb helaas de associatie met Janine Dickinson. Vind het wel mooi met jullie achternaam en het heeft idd iets weg van een muzikantennaam

Deel Deze Pagina