Zoals jullie in de titel zien kan onze kleine zich elk moment melden. Nog steeds hebben we geen naam. Mijn man heeft wel een optie maar ik heb nog steeds niet het gevoel van ja dat is hem! Ik wil graag een stoere naam, NL, 2lettergrepen. Maar het moet ook weer niet teveel voorkomen. Graag max. 5 opties! Oja onze achternaam begint met een C (harde K)
Iets meer dan 5 opties, dus even verspreid : Dani Enzo Ezra Ivan Liam Luca Mika Milo Hidde Sverre Jesper/Jasper Micha Simon Melvin Ferre
Ik zou een naam dan vooral niet met een W laten beginnen Hier vijf namen met twee lettergrepen die niet eindigen op een K(-klank) en niet beginnen met een F, I, K, P, S of W. Die letters sluit ik uit vanwege de parafen / initialen (1e letter voornaam + achternaam, vaak gebruikt in knutselwerkjes e.d.) Redenen: F (FC; football club) I (IC; intensive care) K (vanwege de klankcombi met de achternaam KK) P (PC; personal computer) S (SC; soccer club) W (WC; toilet) Niet dat al die afkortingen etc. even erg zijn maar als ik maar 5 namen mag kiezen ga ik toch meer eisen stellen Ook gekozen voor geen top-25 namen aangezien je wil dat de naam niet teveel voorkomt. Dan kies je dus niet voor Milan, Lucas, Levi, Liam, Noah, Jayden, Thomas, Jesse, Ruben of Tygo. En expres gezorgd dat ze niet al genoemd zijn. Dus hoppa: - Marnix - Robin - Timo - Justus - Marten
Wat fijn al die reacties!! Er zijn 2 namen bij die mij meteen opvielen en waar ik heel blij van wordt!! 😊 super!!
Boaz Senne/Senn Tion Kaelen Ryan Kyan Jimmy Tycho Kevin Aiden Finnian Indy Abel Joey Noah Joris Jorrit Yannick