Wij vinden Janne een hele leuke meisjesnaam. Maar nu heet ik zelf Janneke. Is dat juist leuk of kan het helemaal niet?
vind t wel kunnen hoor. Maar Janne voor een oudere vrouw vind ik iets minder.. Waarom niet Jannet en dan Janne als ze nog klein is..
Ik vind Janne heel erg leuk, maar als je zelf janneke heet zou IK het zelf niet doen. Word je zelf geen Janne genoemd? Waarom doe je Janne niet als 2e naam?
Bedankt voor jullie reacties! Heel grappig, doordat ik gisteren zat te neuzen op de site kwam ik ineens dé naam tegen. Dus we zijn er helemaal uit. Mannetje vindt het ook mooi en het past goed bij de tweede naam die we willen geven (vernoeming) en bij de achternaam. Ben helemaal blij! Denk dat het ook al genoeg zegt dat ik zelf zo aan het twijfelen was over Janne. Mannetje vindt dit trouwens nog steeds een geweldige naam. Ik word trouwens zelf nooit Janne genoemd. Wel Jannes of Jans. Voor een oudere vrouw vind ik het zelf wél een hele mooie naam.
ik vind janne geweldig. stond bij ons ookop het lijstje! maar is nu yenthe geworden,maar bij de 2e sluit ik Yanne niet uit.. of Yanna vindik ook ergggg mooi
Ik vindt Janne een geweldige naam. Als jij die naam toch ontzettend mooi vindt maakt het toch niet uit dat jezelf Janneke heet. Ik zal het daar absoluut niet voor laten.