Wij hebben de naam gevonden maar nu twijfelen we toch over de schrijfwijze. We hebben Dinanth in onze gedachte maar we vinden dynand ook wel leuk of toch gewoon Dinand. Wat zouden jullie doen?
bij dinanth heb je de kans dat mensen het gaan uitspreken als bij de namen: heath seth dus dat vind ik niet mooi. Ik zou voor Dinand gaan!
Dinand.. Ik denk idd dat je met de andere weer gaat krijgen dat ze het verkeerd gaan uitspreken.. zoals bij dynand.. (deinand) maar goed dinanth kan niet verkeerd uitgesproken worden lijkt me dus dat kan ook nog alleen vind DINAND mooier
Dinanth leuk! Ik zou nog een stukje verder gaan nl: Dynanth. En verkeerd uitspreken dat gebeurd soms nog met de simpelste namen, neem bijv Yentle sommige in mijn omgeving spreken het uit als Yeentle of Yentlee! Maar jullie naam is super! Model
Dinand. Bij Dinanth moet dat arme kind de rest van zijn leven altijd en eeuwig overal zijn naam blijven spellen en staat het altijd overal verkeerd geschreven. En het suggereert dat je het op z'n engels uit zou moeten spreken, dus dan zeg je Daainanth, met th van teeth aan het eind...
Bedankt meiden . Wij denken gewoon dat het Dinanth wordt. Het is toch net anders en met de schrijfwijze zijn der mensen die het toch altijd verkeerd doen. Ik heet laura maar hoevaak mensen niet loura of lauwra schrijven of kasper-casper. Dus daar zit ik niet mee! En Dinanth is niet gelijk heeeel erg anders maar gewoon ff een andere tikkie. Dat vind ik toch het leukst denk ik. Maar bedankt meiden.