Het leek ons een mooi idee om als we een jongetje krijgen de tweede of derde naam te gebruiken om hem te vernoemen naar mijn vader. Mijn vader heet volledig Johannes Theodorus Wihemus. Daar willen we dus een beetje een hippere naam uithalen. Voor een meisje hebben we al een mooie vernoeming kunnen vinden naar mijn moeder en oma namelijk Anna Wie kan er uit de 3 namen een mooie naam maken?
Wil je dat alle namen er in komen? Of dat het afgeleid is van 1 van de namen? Deze heb ik bedacht: (geen idee of het naar je smaak is) Noah Jeron / Jaron John Wian Dorian Winston.
Johannes komt toch meestal van de roepnaam Johan of Jan af?? Als het Jan is zou je voor de naar Jannick kunnen gaan, dit hebben wij ook gedaan aangezien de beide opa's Jan heten.
wat een supermooie namen zijn er lansgekomen. Sommige zijn helaas niet afgeleid van de namen die ik noemde want het moet wel afgeleid zijn of een naam die je eruit kan halen zeg maar. Daarom ook jammer dat johannes niet van jan komt. want jannick vind ik erg mooi. Mijn vader heet Hans. Noah werd ook genoemd toevallig gaat ons kindje ws zo heten als het een jongetje word Johnathan vind ik ook erg mooi als ik het zo zou schrijven als ik nu heb gedaan dan kan het ook mooi.
het is niet meer nodig al het hersengekraak we krijgen een meisje, daarvan hebben we de drie namen al compleet. Een van die namen is Anna naar mijn moeder en mijn oma was een stuk makkelijker gevonden! bedankt voor het meedenken!