Sorry, ik kan niet mee doen met de poll want ik kan niet kiezen tussen Nova en Romee! Vind ze zelf ook beiden prachtig! Net als: Amelie, Rosalie, Imee, Esmee, Jolie, Ava (en ik vergeet er 1 waar ik nu even niet op kan komen... ). Wel jammer hoor dat wij al jaaaaaaaaaaren bepaalde, niet veel gebruikte namen in ons hoofd hebben, maar dat die inmiddels steeds gangbaarder worden!
Nova is mooi, maar wordt steeds populairder, Jolie ook. Loïs en Gwen zijn ook leuk, waarvan Gwen (denk ik) het minste voorkomt. Romee vind ik niet mooi dus ik kies voor Gwen.
Ik heb bij allen de tokkie asociaties die je niet wilt eigenlijk behalve Jolie. Neemt niet weg dat het mooie namen zijn hoor
Huh??? Waar haal jij bij deze namen een tokkie-associatie vandaan? Dan denk ik toch echt aan een ander soort namen.
Echt? Ik kan met het bij Loïs en Nova voorstellen omdat die namen populairder worden en dus ook door tokkies gegevens worden. Maar Romée en Jolie zijn toch echt hartstikke Frans, Franse namen zijn in mijn wereld vaak niet echt de tokkie namen. Ik denk dan meer aan een aantal namen beginnend met de klank DJ en eindigend op -IE.
Dan kan je alle namen wel tokkie noemen. Bij Gwen snap ik het nog een beetje naar de rest is absoluut niet tokkie!
Nova. Of Gwen. Bij Jolie moet ik denken aan die lelijke magere actrice met al die tattoos,hoe heet ze ook alweer..van Brad Pitt.
Romee en Jolie tokkie namen?? Whaha nou dat lijkt mij sterk Zijn iddhartstikke frans dus als dat al tokkie is.... Tokkie is in mijn ogen nog steeds een priscilla of cheyenne, sorry guys niks persooonlijksjust mijn mening!