Wat is de mooiste jongensnaam die je ooit gehoord hebt? Effe een aanvulling op het andere toppic 'Wat is de mooiste meisjesnaam die je...' Ik heb er eigenlijk 2: Thorben en Meysam Maar geen van beiden word onze naam want vriendlief vind ze niet mooi.
Déon , toen we deze bedachten eigenlijk hadden we beide zoiets van wauw dat is hem. Roan heb ik ook altijd mooi gevonden, spreek uit als roo-wan geen idee hoe je het schrijft
Jelle.. Omdat deze naam voor mij een speciale betekenis heeft.. Ons zoontje heet alleen niet zo, omdat een hele goede vriend van mijn man ook zo heet..
Ryan en Evan Ryan vind ik al vanaf mijn 16e ofzo een geweldige naam, mijn man vind m gelukkig ook mooi, dus onze zoon heet dan ook Ryan Evan vind hij niks aan.
Delano of kiano Weet niet welke ik moet kieze want ben net weg bij mn ex en same hadde we delano moet nog met.hem overlegge wat hij wil enzo als ik het.zelf mag.uitzoeke wordt het.denk ik kiano terwijl delano ook mooi is maarja.ik.zie het vanzelf wel Ps vorige bericht ging iets fout zit.op telefoon op zp
Oh zo veel maar lastig he, als je het niet eens wordt. Manuel, Timo, Jonah, Zion, Tycho, Simcha, Jaïr, Ezra... Genoeg keus zou je denken... maar Man vindt van niet
Lukas, Thys (spreektuitals ties) en Benjamin. Vriendje vind Lukas wel mooi, Thys ook, maar vrienden van ons hebben hun zoontje zo genoemd, en Benjamin vind ie verschrikkelijk...