Mijn dochter heet Kate maar wij wilden echt engels/Amerikaanse namen. Rijmen kan je op alles maar Keet vind ik ook super leuk.
Ik zou twijfelen. Maar het niet persee al niet doen. Iedere naam heeft wel iets om op te rijmen of soms een betekenis. Zo is Tess hier bv in het dialect ook broekzak, jaszak. we zeggen dan stop het maar in je tes. Ik vind het als Keet wel mooier geschreven. Blijft het Nederlandser. Kate is dan weer te Engels vind ik. Hoorde laatst de naam Keela en moet zeggen die kwam bij mij wel meteen binnen als mooie naam die ik zelf zou kunnen overwegen. maar ik heb geen idee of die Nederlands is.
Verschrikkelijk sorry. Doet mij denken aan zo'n bouwvakker/stratenmaker met zijn broek op half 7 met zo'n bouwvakkersspleet brrrr.
Kayla is een bekende naam. Als Keela ziet het er niet Nederlandser uit, meer alsof je een naam hoort en het te ingewikkeld vind dus schrijf het maar fonetisch op. Sorry als het lullig klinkt maar ik vind alle fonetische namen echt het lelijkst wat er is.
Nee. Ik denk ook aan een bouwkeet. Vind het ook raar dat ze die zangeres zo noemen. Kate is veel mooier maar past inderdaad niet zo bij een oerhollandse naam.
1e gedachte is: zuipkeet, bouwkeet 2e: scheet, skeet Vind 'm niet zo. Erg hard en wat lomp. Kaatje, Kaat of Kee vind ik leuker
Kae of Kee vind ik wel leuk maar Keet vind ik zo een lompe naam.. een leuke korte stoere naam voor meisje vind ik Lou
Mijn gedachtes ook. Staat ook zo raar geschreven vind ik. Net of je niet goed weet hoe je Kate moet schrijven. Of dat het naar keet van tvis vernoemd. Sorry ts, dit is waar ik aan denk. Ik zou het niet doen, of een andere spelling kiezen. Ik vind de spelling Kate niet hard en lomp, juist wel mooi. Dus het zit hem voor mij puur in de spelling.