We krijgen weer een zoon Super leuk natuurlijk maar oh wat is het weer lastig met namen bedenken! Nu nog meer als toen met Mees. Wij houden van korte Nederlandse namen maar niet uit de namen top 10. En ook niet heel apart ofzo... Hebben jullie suggesties wat bij Mees past? Ik zoek eigenlijk een lieve, zachte en vrolijke naam. Zoals Mees ook is. Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën
Weet niet wat precies de top 10 is nu. Wat ik leuk vind is: Mees & Luuk Mees & Guus Mees & Joris Mees & Noah Mees & Stijn Mees & Stan Mees & Thom Mees & Daan Mees & Luca
Gefeliciteerd dat jullie een tweede zoon krijgen! Mees vind ik een hele mooie naam! Misschien mooi om te combineren met: Pepijn Arne Ivo Jelle Timo
Wij hebben een Mees en zn broertje heet Wout. Nu afwachten wat nr 3 is daar eenken we aan Ties of Luuk
Bedankt voor alle reacties! We hebben meerdere leuke namen er tussen zien staan. Ons lijstje is nu: Guus Jip Gijs Siem Noah Luuk Ik zelf vind Jip het leukste, maar ik ben bang dat hij dan veel rare reacties gaat krijgen of gepest gaat worden ofzo. De meeste die ik de naam Jip voorleg vind het niks. Wat vinden jullie allemaal de leukste uit ons lijstje? En de minst leuke?
Ik vind zelf Noah een hele mooie jongensnaam. Bij Mees vind ik Gijs denk ik het leukst. En sorry... Jip het minst leuk. Ik hou gewoon zelf van namen die goed bijeen volwassen man staan.
Mees en Siem vind ik het leukste van jullie rijtje. Mees en Jip klinkt leuk samen maar ik zie er geen stoere tiener of volwassen man mee. Al vind ik Noah ook te soft voor een jongen. Dan zou ik voor Siem of Gijs gaan.
Van jullie lijstje vind ik Guus, Noah en Luuk het leukst. Jip en Siem vind ik het minste, vind dat absoluut geen leuke namen voor een volwassen kerel (wat hij toch het grootste gedeelte van zijn leven zal zijn hihi), sorry.