Ik had zelf ook Siënna staan op het lijstje. Liva had ik eerst ook maar ik vind het toch een beetje gekkig dat het met 'lief' verbasterd kan worden. @hummeltje5 We hebben nog even, ben nog niet op de helft. Nog geen knoop doorgehakt tot op heden, gaat nog wel even duren. Naar aanleiding van de reacties wel bevestiging gekregen dat Dina voor mij niet de eerste naam zal worden.
Goed nieuws, het lijkt erop dat we er sinds vanochtend ineens uit zijn! Geen naam geworden die in dit topic staat, maar wel een naam die echt lijkt op allerlei andere vormen die wél op ons lijstje stonden maar het net niet waren. We kwamen hem online tegen en ik vond het bijna gek dat ik die niet op de lijst had staan. Ik heb hem met de zoekfunctie wel elders op het forum in suggesties zien staan. Ik ga niet zeggen wat het is maar het voldoet eigenlijk aan alle eisen: kort, leuk/vlot af te korten, passend bij de achternaam, geen gekke associaties en zeker niet veel voorkomend. Eigenlijk helemaal blij dus, nu hopen dat mijn hormonen geen roet in het eten gooien en ik er binnenkort ineens anders over denk!
Stiekem balen voor ons dat we nog zo lang moeten wachten totdat we het mogen weten! Maar fijn dat jullie er so far uit zijn zeg!
Haha, ja in een PB wil ik het wel zeggen en ben ik ook wel benieuwd wat jullie vinden! Meer voor eventuele meelezers hier (veel zwangeren in de omgeving...).