meis, ik hoop dat jullie een meisje krijgen en dat je tante mag worden van een prachtig jongetje, mocht dit niet zo zijn dan kies ik voor Suze!
Ach, dat is een kwestie van smaak he Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde naam leuk vinden! Waarschijnlijk houden jullie van heel ander soort namen.... Miss C, ja dat zou wel het makkelijkste zijn... maar ja toch maar een naam als '2e' keus uitzoeken. Voor 't geval we dat op het laatste moment alsnog moeten doen
Suus vind ik zelf ook erg leuk, alleen m'n man vind dan Suze leuker Lastig hoor om een naam te kiezen die we allebei leuk vinden
Ik heb uit nieuwsgierigheid ook maar gegoogled op de naam 'Yoni'. Ik wist ook niet wat het betekende.. Nu wel, lijkt me idd een goed idee om deze naam te schrappen. Alhoewel ik het wel leuk vond klinken voor een meisje.. Zo zie je maar weer dat googlen toch wel errug handig is..
Niks meer aan toe te voegen! Had vroeger een collega met een dochter Joni, die had meer spijt dan haar op haar hoofd van die naam toen 'opeens' het internet bestond en iedereen ging googlen....