Hallo allemaal, Begin juni verwachten wij een prinsje. De eerste twee namen staan al vast voor de kleine man, maar na lang denken heb ik toch besloten om de kleine man te vernoemen naar mijn vader. Mijn vader heette ''Nico'' en hij is 4 jaar geleden helaas overleden. Wat een gemis! Zijn echte naam was Nicodemus, maar dat vind ik zo ouderwets. Iedereen noemde hem Nico. Maar ook dat klinkt niet zo lekker in mijn oren. Ik ben op zoek naar een naam die wat moderner klinkt, maar wel nog dat je aan de naam Nico denkt. Moeilijk vind ik het maar... Misschien hebben jullie nog ideeën? Ik sta er open voor suggesties! Zijn initialen zullen dan ook uiteindelijk K.I.N.G worden, waarbij G zijn achternaam is. Staat dit niet raar?? Of verbeeld ik me dat? Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Je zal eerder K.I.N. Gerritsen lezen (of welke achternaam met een G dan ook). Is kin gek? Mwah, kan best. Ik vind Nico trouwens helemaal niet zo gek klinken. Misschien omdat ik vroeger een vriendje had die zo heet . Bovendien wordt hij als derde naam toch nooit actief gebruikt.
Nicolai, Niek vind ik leuke namen Ja, je zal nu ik jouw stukje lees eerder K.I.N. Gerritsen lezen inderdaad, dan K.I.N.G De initialen laten we zo. Was alleen een beetje bang dat het gek zou staan, maar ben daar nu over uit Bedankt! Nimm? Hmm... moet daar even over nadenken. Aparte naam, maar ik zie daar geen Nico in voor
Nicodemus was zijn officiële naam en Nico was zijn roepnaam. Niemand noemde mijn vader Nicodemus eigenlijk Dus ik kan Nicolai wel erin terugvinden in Nico
Nicolai is een heel andere (russische) naam die toevallig met Nico... begint. Maar goed, het is mijn mening
Ik zou gewoon voor Nico gaan. Is de meest duidelijke vernoeming en de derde naam gebruik je toch nooit.
Nikai, vind ik ook een mooie naam. Die ga ik ook onthouden. Ik weet dat Nicolai een hele andere naam is dan Nico, maar voor mijn eigen gevoel vind ik dit mooi en denk ik zo aan m'n vader Nico is geen optie Hihi Staat ook niet bij de andere namen. Ben al wel een stuk wijzer dankzij jullie