Of Otis en Stella, Stella (Latijnse meisjesnaam) word ook voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen, dus niet typisch Nederlands. Stella betekent ster, dat is dan ook wel weer mooi. .
Bij O.tis moet ik meteen denken aan Abygail/Abbygail. Dit kun je natuurlijk afkorten naar Abby of naar Gail. Ook Sera vind ik er mooi bij passen.
Ik ken een O.tis en L.ara, dus die namen vind ik erg leuk bij elkaar staan en het voldoet ook nog aan je eisenlijstje .
Bedankt voor de input dames! Stella vind ml echt niets en ik ken een Loïs waar ik het niet zo goed mee kan vinden.. dat wordt hem dus ook niet haha!
O.tis en Lina of Lora vind ik prachtig! Of Rava! Luna en Juna vind ik beide ook erg mooi, jammer dat jullie beiden net verschillende leuk vinden, haha! Verder: Amé, Dana, Elin, Fiene, Febe, Flore, Harlee, Hebe, Jula, Mara, Mare, Nina, Rosa, Tove, Zoë
Haha lastig als je niet op een lijn zit met je partner ... Erg herkenbaar ! Gelukkig zijn wij er toch uitgekomen (ik een beetje meer mijn zin dan hij , maar hij is er ook oké mee hoor). Die associaties herken ik wel. Daarom vielen er bij ons ook namen af, omdat die bij mensen of kinderen van mensen horen die mij/ons niet zo liggen. Mijn L.oïs is wel een schatje overigens .
Otis en Leia Otis en Jule (uitspraak engels dan uiteraard) Of gewoon Otis voor een meisje, persoonlijk vind ik dat best goed kunnen ... Maar dan zit je natuurlijk met een jongensnamenissue .
Ja Liv en nika leuk, maar lijken heel erg op namen uit onze directe omgeving.. toch ga ik Liv weer op m'n lijstje plaatsen haha!
Niet hele topic door gelezen dus misschien dubbel. Reza Lexi Leah Delia Yada/Jada Ayla Dana Ella Kyra Ilva Maya Lina/Lena Nadia Rosa Yana Yael Zita