In de toekomst willen wij graag een 2e, maar we wachten nog even tot Sil minstens 1 is. Nu heb ik eigelijk 2 vraagjes, 1. Als jongensnaam vinden we Roan wel leuk, maar nu hoorde ik laatst een meisje dat zo heette, Vinden jullie dit een jongens of meisjes naam? 2. Als meisjesnaam kunnen we eigelijk niet echt kiezen, Maureen en Manouck vinden we beide ook heel leuk, Maar welke is het leukst en staat het leuk bij Sil ? xx
Jij bent er vroeg bij! Eerst het kindje maken he! Roan vind ik jongensachtig. Voor een meisje vind ik maureen ook beter.
Roan vind ik een jongens naam je kan er wel Roann van maken voor een meisje .. Ik zou persoonlijk voor een korte meisjes naam kiezen bij Sil ... Vind t echt een super stoere naam en t mooiste vind ik daar dus ook een korte stoere meiden naam bij zoals Bo, Isa etc.
1. Roan is een jongensnaam! 2. Maureen vind ik het mooist... Al vind ik bij Sil Manouck mooier klinken... Sil en Maureen Sil en Manouck Maureen is wat zachter klinkend en Sil klinkt wat harder en Manouck ook... Ik heb steeds de neiging Mareen te typen en dat vind ik ook wel leuk
1.Roan vind ik echt een jongens naam! 2.Manouck vind ik persoonlijk leuker,iemand noemde ook de naam Isa,die vind ik ook errug leuk passen bij Sil! Succes ermee!
Roan is in mijn ogen een jongensnaam en Rowan een meisjesnaam! (Het schijnt 'zon' te betekenen in Syrië ). Maureen vind ik mooier dan Manouck.
Rowan voor een jongen in ieder geval. En Roan kan voor beide. En ik bedoel dit verder niet kwetsend, en het is meer een opmerking van algemene aard, maar waarom schrijven mensen namen altijd op van die belachelijke manieren? Ik vind Manouck maar raar. Waarom met ck? Veranderd toch niks aan de uitspraak? Je maak het alleen maar moeilijk voor het kind, dat idd ALTIJD zijn/haar naam moet gaan spellen (en neem van me aan, ik ben juf van groep 3, er is niks zieligers dan een kind dat zijn naam niet kan schrijven) Ook ik zou dan voor Manouk gaan, wat betreft schrijfwijze. En los van bovenstaande 'kritiek' vind ik Maureen leuker.
Het komt ook niet kwetsend aan ofso,, maar zo had ik de naam ergens gelezen en heb deze schrijfwijze eigelijk maar overgenomen. Eerst nog maar zwanger raken en dat gaat denk ik voorlopig nog wel even duren voordat ik aan een 2e begin, en dan nog maar zien of het een meisje word xx
Lol ik vind het precies andersom.. Roan een meisjes naam en Rowan een jongensnaam . Maar misschien komt dat ook omdat ik een meisje op de zwemles heb; Roan.. Verder vind ik Maureen ook mooier dan manouck..