hoi hoi ik had onlangs een poll geopend met welke namen jullie mooi vonden nu was onze eerste keus ook de keus van vele van jullie Julian maar nu willen wij graag een 2de naam een combinatie van henk en johannes dat zijn dus beide namen van onze opa's nu willen wij er een combi van maar wij weten gewoon echt niets het moet ook bij de achternaam de vries passen. hebben jullie tips? alvast bedankt
Tsja, Henk is wel kort en moeilijk te combineren... Met Johannes kan je alle kanten op; ik zal nog even nadenken, want het beste dat ik nu kan verzinnen is niet veel: Julian Jens de Vries Julian Hank de Vries?
ja snap ik wil dus combi van johannes en henk hahah me opa had gewoon zo korte naam das wel balen najah nog meer suggesties zijn welkom alleen bij jens zouden ze voorletters JJ zijn hahaha
afleidingen van Johannes: Joost,Han,Jens,Juan,John,Sean,Joop afleidingen van Henk: Hein,Dries,Rijk,Rick,Enrico combi´s Julian Jorick Julian Henk-Jan Julian Jendrik Julian Juanrico hihi Spaanse variant
ja wij wilde liever niet JJ als voorletters dus als er nog meermensen zijn die henk en johannes kunnen combineren tot een mooie naam hoor ik het graag de rest hou ik met een J achter de hand
nee dat is dus het probleem dat heeft die niet en johannes is van me vriend zijn opa weet het het is lastig vandaar dat ik er zelf niet uit kwam
Als het uiteindelijk niks wordt kun je ook altijd nog het volgende doen: Julian Henk Johannes Julian Johannes Henk
yannick word het sowieso niet zo heet het zoontje vasn me broer libelle die is slim daar hadzelfs ik niet over na gedacht ohja heb extra navraag gedaan en me opa heeft 2de naam hendrikus wilhelmus
ik zou gewoon de namen zoals libelle82 doen.. ik vind dat als je wilt vernoemen je of gewoon de namen moet doen of van beide een deel en daar één naam van maken.. maar met een mix van letters zal niemand gelijk snappen dat het een vernoeming is..
ja dat bedoel ik paar letters van die bedoel ik een deel mee dus van elke naam een deel en daar 1 naam van maken lijkt me vrij logische