Aiko, Alix, Anna, Arzu, Ayla, Caro, Cato, Clea, Dana, Dané, Demi, Dewi, Edin, Elif, Elin, Ella, Elle, Elsa, Else, Elva, Esra, Evie, Faya, Faye, Febe, Gaby, Gwen, Hebe, Ilja, Ilse, Imke, Imma, Imme, Indy, Inez, Inge, Iris, Irsa, Jade, Jaël, Jara, Jodi, Jolé, Jula, Jule, Juna, June, Juno, Juul, Kaja, Kiki, Laïs, Lana, Lara, Leah, Leia, Léla, Lena, Lily, Lina, Lisa, Lise, Loïs, Lora, Lore, Loua, Lucy, Luna, Lune, Luus, Maja, Maud, Mara, Mare, Mila, Nena, Neva, Nika, Niké, Nina, Nola, Noor, Nora, Nore, Nori, Nova, Rava, Reva, Rhea, Riva, Rosa, Roxy, Ruby, Saar, Sara, Suus, Suze, Tara, Tess, Tove, Veda, Vere, Yaël, Yara, Yela, Ylva, Yrsa, Zara, Ziva, Zola
Indy vind ik leuk! Maar daar is mijn man niet weg van. En Novi! Heb de naam van onze eerste dochter ook al een paar keer voorbij zien komen. Dus jullie zijn op de goede weg. Maar ik heb hier nog niet dé naam tussen gevonden.
Zowel mijn middelste als jongste hadden Nina geheten als meisje zijnde. wij willen ooit nog een vierde (maar dit gaat nog wel even duren. Eerst even genieten van het nu en eerst aanbouwen qua huis haha) maar of Nina dan helemaal past.. het is nog steeds m’n droom naam voor een meisje maar ik weet niet of ik het vind passen bij m’n jongens. Zorg voor later. Svea schiet me nog te binnen!