Juule Elisabeth of Juulin Elisabeth vind ik persoonlijk veel mooier. Bij Yulin zou ik twijfelen of het een jongen of meisje is. Yulin (soort Juliën) zou ook een jongensnaam kunnen zijn.
Jara bestaat ook, vind het logischer dan Yara maar het zijn beide bestaande namen met een andere origine. Maar met Jade ben ik het helemaal eens! Yade vind ik echt een rare spelling en kan nooit als Djeed uitgesproken worden. De Y word een I of een J maar geen Dj.
Weet niet of die al is genoemd, ik zag wel een Yael voorbij komen, maar hier kun je ook Yaëla van maken (uitspraak: Ja-ee-la). Zoë, zoals hierboven genoemd, is ook een vrolijke en vlotte optie
Bedankt allemaal!!! Ik vind er echt leuke namen tussen zitten, maar vriend vind er geen een uitspringen 😂. Yara en Julin blijven toch favoriet. We twijfelen en zoeken nog even door! Gelukkig hebben we nog even, maar wil wel graag de knoop doorgehakt hebben binnenkort. Mocht deze meid net zo weinig geduld hebben als haar broer .
Yara vind ik wel mooi! Nog wat suggesties van mijn kant Yaëlah Ziva Yasmijn/Yasmina Ylva En nu moet ik slapen hihi succes!