Ronja Hilde Ophelia Marin Nanet Geen idee of ik enigszins in de buurt zit, ik doe een hele wilde gok.
Ik zou ook wel graag een pb ontvangen met de namen van je kids en wat er nu op nummer 1 staat, ben heeel nieuwsgierig en meedenken is makkelijker als je meer weet over de andere namen =)
Aaf Abbie Amé Amiek Annis Babs Bodin Dee Elea Enola Fie Fiep Gitte Idris Ilou Indra Irisa Isla Jiske Jolan Jorijn Joske Kensi Kiek Maan Marg Medin Nanne Nissa Nonna Noreen Odet Odette Olga Ona Quinda Rixt Rox Saël Santi Sera Solvé Tori Tris Vea Veria Verna Vief Vos Voske Vosse Wies Willa Xara Zenzi
Franka en Rixt staan op het lijstje. Dank jullie wel! Vosse vind ik ook leuk, maar vriend helaas niet. Voor een jongetje hadden we ook Vos.
Ik ken een dame al van jongs af aan en ze heet: Marie-Claire. Vind het altijd al een hele mooie naam. Naam werd ook altijd gewoon door iedereen helemaal uitgesproken.
Ik wil graag meedenken en ontvang graag een PB met de namen van je kids en de huidige nr 1! Hou zoveel van namen uitzoeken voor anderen, voor mezelf helaas te moeilijk vanwege heel veel omstandigheden
Carice is ook mooi. Maar moet erg aan Carice van Houten denken. Ook Halina stond op het lijstje maar zelfde laken en pak. Vind het wel erg mooi. Aleid/Aletta/Alet/Aleida/Arlette helaas allemaal geen optie voor mijn vriend. Jammer want is echt mijn topper.
Marie-Celeste Patou Louiza Sunja/Sonja Freya Malina Lidewij Babiche Helma Marcella Jula Suzet Ciska Viv Oda Fré Finne Maité Solange Hilda Eugenie Farehild/Fara Lidia Sis Svea Belinda Ida/Ide Nelly/Nellie Veer Edda Fran Augusta/Gusta Edith Mees Plien Odila Camilla Céleste Flora Brechta Irene/Irena/Ireen Leonore/Leonora Mia Léona Sophia Minna Cleo Adrianna Celia Willa Betty Herlinde Hilmoed Sanna Alda Coletta Doris
Ik zou ook graag een pb willen met de namen van je kinderen en nummer 1 naam nu? Een suggestie, ik weet niet of het echt een oud hollandse naam is, maar ik heb deze eens gelezen en vind het erg mooi. Euphemie / Euphemia Roepnaam was dan Phemie/Phemia
Leuk topic! Nijne en Phlox (Flox) vind ik erg mooi! Een vriendin van mij heet Solveigh maar met roepnaam Sol. Ik heb niet alle reacties gelezen, wellicht dubbel dus en mogelijk ook uit de richting van je smaak Amélie Ava Avalon Badeloch Bodine Brynn Bowi Blom Bodil Carolijn Celes Dané Deau - Do Eden (vind ik mooi op zijn Nederlands voor een meisje) Elin Elora Emmie Flore Fie Franke Filou Fiore Hadewych Hazel Hedwig Iselle Isolde Isabeau Isobel Juna Justine Julin Juno - Juneau Jools Lauré Lilibeth Linde Leah Lorelei Loren Lotus of Lotis Lune Lori Lowis Lilou Luus Lou - Loe Marlot Merle Maren Maré Marlie Meije Mia Mies Minou Mirre Niene Neva Nola Nore Nouk Odilia Olivia Phileine Philine Pippa Ploni Pien Puck Phos Pux Reina Reza Romee Romijn Rosalinde Saar Sam Stella Sien Solene Solange Suzette Suze Suus Soleil Sadé Thara - Tara Thirza Tatum Tamar Vajen Veerle Vesper Violet Vero Wendel Yana Yara Yenthe Yoni Yuma Yentl Zola Zelda