Lucy, klassiek, internationaal en niet zo ontzetten trendy als de livs en.lizes waar je nu mee wordt doodgegooid.
Onze dochter krijgt ook een naam met een L. Die naam ga ik hier niet plaatsen, want ik heb hem nog nooit eerder gehoord en wil dat ook graag zou houden! Waarom wil je eigenlijk per se een naam met een L?
Lucy, Lara en Lynn vind ik de leukste namen van dit rijtje. Heb op Lynn gestemd, die hebben we ook een tijdje op onze shortlist gehad. Het hangt wel van de achternaam af of het een mooie combinatie wordt. Ik hou niet zo van alliteraties, maar er zijn er genoeg die mij niet storen.
Leah vind ik een hele mooie naam. Heb ik altijd al mooi gevonden en daarom heet onze oudste dochter zo. Wat ik ook een leuke naam vind is: Lonne. Hoor je ook niet zo vaak; een vrolijke, lieve en niet te moeilijke naam... Succes.
Leah! Heb ik nog zelden gehoord, terwijl ik de rest toch echt vrij veel hoor.. Linde vind ik ook erg mooi, maar staat niet tussen de opties hihi.
Als ik zie hoe er gestemd is in je poll dan wordt je er niet wijzer van welke je moet kiezen of wel? Ik vind lynn het leukst.