ik had een poos geleden al een topic geopend over 2 namen. Namelijk Yenthe en Jasmijn.. maar o jee er kwam ineens een andere naam in mij op. Een oude bekende bij mijn vriend op zijn FB heeft een meisje gekregen met een leuke naam en daar heeft hij ook weer wat leuks van gemaakt. Wat erg dit zeg pff hahaha. Het gaat om: Feline en Evy-Lynn. Vind ze allebei ook erg leuk en we zijn allebei wel van dezelfde mening dat de andere 2 namen Yenthe en Jasmijn afvallen.
Feline geweldig! M'n man vindt het helaas als roepnaam niet mooi, maar ze krijgt hem er voor de sier bij. Als we een meisje krijgen krijgt ze de naam Minte Feline. De andere namen vindt ik ook leuk maar net iets minder mooi. Succes
Ik vind Feline mooi...maar voor mijn gevoel erg aan deze tijd gebonden...zou hem daarom niet kiezen. Evy-Lynn. Leuk! Maar ik houd niet van een naam die eindigt op een Y. Evalin misschien nog een suggestie? Of Evanne? Succes!
Yenthe (of nog liever Jent(h)e) en Jasmijn vind ik heel leuk, Feline vind ik ook super! Evy-Lynn vind ik niet leuk, Evi of Lynn apart wel.
Feline en Jasmijn vind ik mooie namen. Jente/Yenthe vind ik niet mooi. Evy-Lynn vind ik raar: alsof je de naam 'Evelien / Evelyn' extra interessant wilt spellen. Evy en Lynn apart of in de volgorde Lynn Evy gewoon als 1e en 2e naam wel mooi.
Feline en Jasmijn vind ik heel mooi. Yenthe vind ik niet bijzonder, maar oké. Evy-Lynn vind ik niets, te gekunsteld.
Mijn jongens heten Justin en Jesper. Feline vind ik zelf wel mooier dan Evy-Lynn. Als het Evy-Lynn zou worden dan word het toch afgekort naar Evy denk ik. We zijn er nog niet helemaal uit hoor . Jasmijn hadden we al voor de oudste en die blijft stieken bij mij favoriet hihi.
In combi met de namen van je jongens zou ik voor jasmijn gaan een geweldig mooie naam, stond ook op mijn lijstje maar manlief kraste hem resoluut door.