Hoi meiden, Een vervolg op mijn vorige topic over twee jongensnamen voor onze tweeling. Manlief en ik vinden de namen Senn en Daan al jaren leuk! Nu is Daan wel een echte Hollandse naam, wat misschien iets minder past bij de andere kinderen. Ondanks dat, vind ik het zelf wel lekker klinken en stoor mij daar niet aan. Ik heb een poll geopend om te kunnen zien of deze combi leuk is. mijn andere kinderen heten Yara en Liam. Dus dan krijg je: Yara, Liam, Senn en Daan!
Ik heb op niet leuk gestemd, maar meer omdat ik icm Daan een Sem zou verwachten, en Senn dus wel eens verkeerd verstaan kan worden door anderen. Senn is niet mijn smaak en Daan vind ik wel ok, maar je twijfelt juist over Daan he .
Ik vind het niet zo leuk, maar dat is meer omdat ik Senn te hip en Daan te populair vind. Maar als ik jou was zou ik het gewoon lekker doen hoor. Jij vindt het leuk, het zijn geen heel gekke namen, dus waarom niet?
Leuk, kan prima! Vind Daan alleen wel erg populair, maar als jou dat niet uitmaakt zou ik het gewoon doen.
Ik heb liever geen top 10 naam. (Liam is ook een top 10 naam, maar was nog niet zo bekend toen wij hem de naam gaven). we hebben veel namen bekeken en overwogen, maar komen steeds weer uit bij Senn en Daan. Nu zijn er nog een paar andere namen die we ook leuk vinden, maar die lijken te veel op de namen van neefjes. Dus, ik ben het met je eens, maar vind m toch wel heel leuk. Wanneer t merendeel van de mensen hier de combi wel vinden kunnen, kiezen we m gewoon!
Ik vind Daan toch echt een heel ander soort naam. Niet mijn smaak, maar wel prima naam. Maar als je vraag is of t past dan vind ik van niet.