Ik word echt gek van mezelf......hmmm of zijn het de hormonen? We hadden een meisjesnaam; Femm, maar nu begin ik weer ernstig te twijfelen..... We hebben ook nog; Maud en Jenthe Dat is in ieder geval al iets, maar voor een jongen weten we het gewoon echt niet. Graag hoor ik jullie mening over de meisjesnaam en suggesties voor een jongen!
Maud vind ik heel erg leuk! Maar eigenlijk alle namen wel Voor een jongen: Rens Stijn Luuk Jens Stan Koen Lars Hidde Jonne Gijs Jurre Mart Siebe Melle Thijs Marijn Jelle Jelte Auke Guus Tiemen Tijn Noud
Daar zitten een heleboel leuke jongensnamen tussen ja! Probleem is dat ik juf ben..........en er een aantal van die namen nu bij me in de klas zitten of gezeten hebben en dat niet altijd even leuke kinderen zijn.....En een aantal namen zijn al vergeven binnen onze familie! Jurre, Stan, Jonne, Thijne, en de kat van mijn schoonzus heet Gijs.....vind ik wel een leuke naam, maarja! We zijn wel van de Hollandse namen, niet te moeilijk, maar het mag wel weer net even anders dan anders....snap je? We hadden eigenlijk Femm, maar hier op het forum lees ik van een heleboel dat ze die niks vinden, niet af, afkorting van Femke, altijd moeten spellen met dubbel m......dat maakt me weer aan het twijfelen!
Ik vind Femm stoer. Ik vind het mooi en ach ik weet uit ervaring dat het helemaal niet zo erg is om je naam te moeten verbeteren. Je hebt tenslotte meteen iets om over te kletsen. Je kan ook gewoon Fem doen. Mensen moeten er gewoon aan wennen! Maar het klinkt mooi. Qua jongensnamen vind ik het moeilijk om je te helpen. Ik hou nml (waarschijnlijk als 1 van de weinige hier) niet van nederlandse namen. Maar ik vind Mees wel erg leuk! Succes!!
Ik vind Femm erg leuk! En ik denk dat de meeste kindjes met deze naam, ook deze spelling hebben. Als ik deze naam hoor schrijf ik het met dubbel M! Net als iedereen Finn met dubbel N schrijft! Jongens naam Fenn Finn Just Dex Enzo Mees Puck Tijn Senne Senn succes!
femm, je kunt het ook spellen als Femme, en dan blijft de uitspraak het zelfde. en dan is het ook een beetje een franse naam (betekend vrouw in het frans).
ja heeeeeeeeeeeeeeeel gaaf...hier twijfelen we alleen nog over de schrijfwijze Fem, Femm of Femme enne stiekem door alle reactie's als is geen naam, moet je kind steeds spellen, vind ik 'm alleen maar NOG leuker
@ m80, ja daar heb je wel gelijk in! Dus bij jullie wordt het ook een Fem(me)? Ik vind met dubbel M juist weer net ff anders dan anders en Femme ben ik bang dat het vaak verkeerd uitgesproken zal worden. Ik heb nu een Sam in de klas, maar je zegt Sem. Dat moet ze zoooo vaak zeggen tegen mensen die dat niet weten en dus Sam zien staan. Geloof dat het dan toch Femm gaat worden, haha! Nu nog die jongensnaam.....
Ik vind Raff wel leuk, maar mijn man is militair en daar staat die afkorting voor Royal Air Force......beetje jammer dus. Ik heb een nare Finn op school.............
Femm stoere naam super Fenne vind ik ook leuk Sverre Thije Pelle Wiebe Hidde Tuur Cas Fer Bas Daan Huub Hidde Nout Rens Reinier Jules Piotr Tiebe Tibor Mees