Meisjesnaam met 'nies' of 'nise'

Discussie in 'Babynamen' gestart door Chocoladekoekje, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ik weet niet of ik nou goed gelezen heb maar welke naam is zo bijzonder dat jullie een naam naar vernoemd willen hebben?
    Danise vind ik het minst leuke bij de andere drie. Ariane Josephine is prachtig en mijn voorkeur gaat uit naar Rosine. Geweldig bijelkaar.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Manlief wil helaas niet meer meewerken aan een andere naam (die zegt gewoon overal 'nee' op). Dus denk dat het Ariane Josephine Daniese wordt.

De naam die we persé wilde vernoemen was Niesje, dus in Daniese komt hij wel mooi terug. Vind het alleen niet echt een mooie naam, maar het scheelt dat het geen roepnaam wordt.

Dus we zijn eruit, tenzij er nog een hele mooie andere naam op ons pad komt waar ook manlief enthousiast over is!

3. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

En Aniesa?

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zet hem erbij op m'n lijstje! Denk alleen dat het hem niet gaat worden, manlief is er wel heel erg stellig in dat hij de namen niet meer wil veranderen...

5. Lotti

Lotti Actief lid

7 jun 2008
    477
    2
    0
    Eindhoven
    In bad moest ik ineens weer aan dit topic denken....tja, je kan je maar ergens druk om maken he ;) (goed teken eigenlijk...want dan zijn er nu niet veel andere dingen aan de hand ;))

Maar ik dacht aan Sabine. Daar zitten wel de letters van Nies in.
    Alleen zal je man dat dan al helemaal niet goed vinden...

Ik vond het wel mooi staan:
    Ariane Josephine Sabine

Daniese vind ik in ieder geval al beter dan Danise (dat doet me zoveel aan Denise denken en dat vind ik niks...)
    Aniesa vind ik dan weer mooier dan Daniese!

Succes ermee!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
  7. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0