Hallo, We zijn op zoek naar een leuke meisjesnaam beginnend met een L met twee lettergrepen. Moet passen bij Elise, de doopnaam. Het liefst geen top 10 naam. Iemand tips?
Lore Lieve Lize Lisa lara Loreen Lauren Uhmz weet er verder geen sommige vind ik niet zo bij Elise passen maar toch genoemd.
(heb niet alles hierboven al doorgenomen, dus hoop dat ik niet teveel dubbelingen geef) - Lian - Lara - Linda / Linde - Lisa - Lieke (staat in de top 10, maar wel erg leuk, ook in combi met Elise! bij ons in de stad hoor ik deze naam zelden eerlijk gezegd) - Lieve - Lena - Laura - Lauren - Lucy / Lucie - Leah Ik heb overigens ooit een site gevonden waarop je op aantal lettergrepen, beginletter ed kon zoeken. Kan hem niet meer vinden nu Iemand enig idee welke site dat is? Want dat zoekt erg makkelijk! Hier kan je zoeken op aantal letters, dat scheelt misschien ook: http://www.meertens.nl/voornamen/VNB/index.php?act=detailscherm
Lune Lise Lindy Lani Lenke Lena Lyze Lio Liss Lisse Loki Lila Lacey Lona Lohren Lentl Liva Lienne Leki Lotte Lotta Linn Lumi Lexy Leyli Livy Lauke Lene Loren Lenka Lenci Lette Lana Lone Lorah Leyna Lina Lyra Lorin Licia Laute Lupe Leyla Libby Lara Leni Lorri Linde Lynne Linsy Lyna Lilo Lia Lorie Lieke Liara