Ja, bizar zeg! Had het nooit gedacht maar zooo blij dat ik het gehaald heb. Emilie/y vind ik heel leuk. Hazel; bijzonder, best leuk. Elles/Ellis heb ik even overwogen maar ik ben bang dat dat hier niks wordt, helaas. De rest is niet mijn smaak.
Ja behoorlijk. Het zijn toch geen hele afwijkende namen naar mijn mening, maar om er nog eentje bij te vinden, pfoe.. Voor een jongetje uiteraard genoeg namen gehad. Elin ben ik steeds minder leuk gaan vinden naarmate je de naam vaker hoort. Bij Aimee zit ik altijd te puzzelen met de uitspraak. Sara(h) vind ik wel leuk. De rest niet mijn smaak.
Novi vind ik opzich leuk, maar alleen voor een klein meisje. Isa vind ik best leuk maar komt voor mij te dicht in de buurt van Misha. De rest niet mijn smaak.
Mae/May vind ik heel leuk. Hazel en Novi zijn hierboven al voorbij gekomen. De rest spreekt me niet zo aan/niet mijn smaak.
Leah heb ik even overwogen maar deed me toch te veel aan Star Wars denken. De rest is het allemaal niet.
Lilith is me te religieus, Livia opzich leuk maar dan vind ik Olivia leuker, alleen is dat me weer te lang.
Emily was al voorbij gekomen, heel leuk. Feliz vind ik qua uitspraak mooi maar op papier niet (ook niet op andere manieren geschreven) Vienne ga ik niet doen hier in Wenen. De rest niet mijn smaak.
Lily stond al in de OP. Nova leuk maar net als Novi alleen voor een klein meisje in mijn ogen. De rest niet mijn smaak.
Ember vind ik gaaf, maar te bijzonder. Hazel meerdere keren voorbij zien komen, best interessant om te zien en over na te denken haha. Denk dat die het niet wordt omdat ik me daar toch iemand met bruin haar/bruine ogen bij voorstel en van beiden is de kans erg groot dat ze dat niet krijgt. Odile vind ik mooi maar te 'sjiek' voor ons (kan het niet echt goed in woorden uitdrukken, maar vind ons te simpel voor die naam haha). Heb ik ook overwogen evenals Odette, maar uiteindelijk dus in de prullenbak beland. Sasha vind ik te jut en jul bij Misha. Rest spreekt me niet aan.
Lea(h) zoals hierboven gezegd leuk maar voor mij te verbonden met Star Wars. De rest niet mijn smaak.
Haha ik snap je! (En niet mooi vinden is ook okay hoor, we vinden gelukkig niet allemaal hetzelfde leuk ) Dankjewel voor je lieve reactie!
Nikee vind ik wel leuk maar wat te hard. Chloë kan ook niet maar vind ik tevens ook aan de harde kant.
Marin kwam man ook mee maar ik moet dan de hele tijd aan een mandarijn denken. De rest spreekt me niet aan.
Ivy vind ik leuk alleen jammer dat je het zo vaak hoort. (Nou heb ik niets tegen top tien namen want bij Logan stond Milan heel lang bovenaan de lijst, maar bij Ivy stoort het me, geen idee waarom.. ) Faye heel leuk maar dan wel of de y, of de e (Fay/Fae).