Beste Mede-(zwangere) mama's, Ik ben morgen 15 weken zwanger. En de laatste tijd voel ik de hele tijd geborrel in mijn buik. Ik heb het idee dat het lucht is of gewoon mijn darmen/maag. Ik heb namelijk gehoord dat dit mijn kindje nog niet kan zijn. Heeft iemand een idee?
t zouden je darmen kunnen zijn maar kunnen ook de eerste lichte bewegingen zijn. Ik voelde het ook bij 16 weken...
ja hoor, kan echt! Mijn zus voelde het héél vroeg bij de eerste, weet niet meer precies vanaf wanneer, en bij de 2e volgens mij bij 12 weken al! Zou haast niet kunnen, maar het gevoel herkende ze van de eerste keer natuurlijk, en het bleef ook aanhouden en werd steeds duidelijker, dus was echt zeker de baby! En 15 weken is wel vroeg, maar niet extreem vroeg hoor, het zou best je kindje kunnen zijn die je voelt! Ligt er ook een beetje aan hoe het ligt en waar de placenta zit e.d.. Aan de andere kant kunnen je darmen ook flink rommelen. Maar het is mogelijk dat je je kindje al voelt!
ik voelde bij mijn zoontje ook ongeveer met 16 weken de eerste bewegingen, een soort plopjes net alsof er luchtbelletjes knappen ofzo, kan het gevoel niet echt goed omschrijven,