Hallo, Ik heb voor een jongen een leuke naam. Nu zoeken we nog wat voor een meisje....maar we komen niet echt ver. Help haha. We willen graag begin letters Dj..... wie heeft er ideeën voor een meisje. Bedankt alvast.
Pfoe.. Echt beginnend met Dj? Want er zijn wel veel namen met J die je als Dj uit kunt spreken. Julia Jessica Joy Jill Joia Janice Op internet kom je wel Dj namen tegen, maar persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde niet echt (of beter gezegd helemaal niet) van die D ervoor.
wat je ook zou doen, ik weet niet of dat een optie is? twee delige naam, en dan een begin met d en de tweede met j...zodat je bijvoorbeeld de naam af kunt korten naar gewoon dj.... Maar weet niet of dit de bedoeling is! ik vermoed gewoon een naam met dj als begin letters of niet?
Djulianne Djillian Djada Djailey Djarda Djinthe Djulia Vind Dj namen echt mijn ding niet Dus heb me best gedaan.
Is dit wat ? Djalisha Djamila - Djamilla - Djamillah Djanida Djanu Djellza Djenaira Djénoa Djoeke Djoni Djora - Djohra Djura - Djurra Djali Djama Djamira Djazia Djénéba Djinga Djulesma Djulsa Djumana Djuna Djurdijana Djurica
Djem is ook mooi! Ik vind het ook leuk staan, die Dj aan het begin. Jammer dat het er bij VL nooit in zal gaan
Zo wat een hoop reacties zeg. Bedankt. Iemand vroeg waarom dj...wij vinden dat mooi hahaha. En de meerwaarde...je spreek het anders uit zonder d. Neem bijvoorbeeld julia en djulia vandaar de d ervoor. Wij willen graag een beetje een stoere naam voor een meid. Heb wel wat leuks gezien 1 is wel blijven hangen...die zet is op me lijst erbij. Meer ideeën zijn altijd welkom jullie alvast hee erg bedankt.
Je kan ook gewoon de naam met een J schrijven en zeggen dat jullie de naam op z´n Engels uitspreken, dan heb je automatisch de dj klank. En dan hoeft ze niet haar hele leven haar naam te spellen. Ik snap zelf dan ook niet zo waarom mensen er een d voor zetten, het is in mijn ogen meer een spellingsfout, maar je moet natuurlijk kiezen wat je zelf mooi vind.
Helemaal mee eens. Vind het eerlijk gezegd een beetje simpel (dom) staan alsof je niet weet hoe je een naam schrijft die op z'n Engels uitgesproken wordt.
Zeg je Djulia ... te heten maar dat dan vervolgens moet gaan spellen. Frustrerend lijkt me. Zeker weten dat je er elke keer weer tegen aan loopt.
Ik ben het er ook mee eens, het komt bij mij niet echt intelligent over om een d te plaatsen voor een bestaande naam Engelse naam.
Eens met bovengenoemde reacties. Mooier om een naam met een J te nemen, je omgeving went snel aan de uitspraak DJ en anders zeg je het gewoon dan dat je kind later altijd moet zeggen: Ik heet Djulia, begint wel met DJ. Als iemand aan de tel zou zeggen, met Djulia, zou ik het opschrijven als Julia. Denk er goed overna, ook voor de toekomst van je kindje! Hier nog wat opties: Jacky Jayda Jaslin (Jazzlin, Jaslynn, etc.) Jayla Jaimy Jaleesa (Jalisa) Jamilla Janice Jaycee Jaylin Jordan