Wie oh wie heeft de link naar de namen site van de svb (kindertoeslag) voor mij. Niet die met de naam top 20, maar met de gehele namenlijst van 2011 en dat je ook kunt zien hoevaak ze zijn voorgekomen etc. Kan hem niet terug vinden! Alvast bedankt.
Heb ik er tóch over heen gelezen . Dacht namelijk dat het alleen de top 20 was, maar zie dat onderin toch de hele lijst staat. Dankje!
Wij hadden dus eindelijk weer een jongens naam op het oog, maar die is al over de 70 keer voorgekomen. Word 'm dus ook niet. Zucht....
Daar zou ik echt niet moeilijk over doen! Tenzij hij heel veel voorkomt in jullie eigenl omgeving! Als dat jullie naam is, gewoon doen!!!!! Onze zoon heet Siem...niet heel veel voorkomend en ook in onze omgeving niet...(wordt wel steeds populairder trouwens) Voor dit kindje hebben we een naam in gedachten die in de top 100 staat...maar al stond hij/zij in de top 10, het maakt ons niks meer uit! Als dat DE naam is voor ons kindje...dan is dat maar zo!
Lees net dat Siem in 2011 406x is voorgekomen!!!!! Dus toch wel redelijk populair! Nou ja...boeiend! Ik ben er nog steeds dolblij mee!