Jeej we krijgen na 1 jongen en 2 meiden nog een meisje!! Maar... nu nog een naam en ik zou het echt niet weten Onze kinderen heten: Calvin, Zoë en Amy Emma stond altijd al op mijn lijstje maar dat rolt niet zo lekker... Hebben jullie leuke ideeën?
En Emmy ipv Emma? Ik vind een -ie klank er wel heel leuk bij! Ter inspiratie: Novi Charlie Lilly Katie Marley Macey Ellie
Calvin, Zoë, Amy en Ella Calvin, Zoë, Amy en Zara Calvin, Zoë, Amy en Lucy Calvin, Zoë, Amy en Daisy Calvin, Zoë, Amy en Stella Calvin, Zoë, Amy en Lila Calvin, Zoë, Amy en Paige Calvin, Zoë, Amy en Luna Calvin, Zoë, Amy en Jade Calvin, Zoë, Amy en Ivy Calvin, Zoë, Amy en Lana Calvin, Zoë, Amy en Phoebe Calvin, Zoë, Amy en Mia Calvin, Zoë, Amy en Cara Calvin, Zoë, Amy en Holly Calvin, Zoë, Amy en Bo
Jacky Stacey Ivy Hailey Demi Indy Evie Ensley Macey Avery Miley Nikki Julie Jolie Emely Lizzy Shelly Kyra Quinty Ashley Romy Dana Ruby Gaby June Daisy Lily Katie Vicky Vienn Maddy Mandy Kayla Laurie
Calvin Zoë Amy & Liz! Calvin Zoë Amy & Tess Calvin Zoë Amy & Nina Calvin Zoë Amy & Kim Calvin Zoë Amy & Lynn Calvin Zoë Amy & Kate Calvin Zoë Amy & Liv Calvin Zoë Amy & Pip Calvin Zoë Amy & June.
Dani, Ella, Indy, Iris, Isa, Ivy, Izzy, Juna, Kiki, Lana, Leah, Lena, Lily, Loïs, Lucy, Luna, Lynn, Maja, Mia, Noa, Nola, Nova, Quinn, Rosa, Roxy, Ruby, Suze, Yentl, Yuna
Calvin, Zoë, Amy & Lara Calvin, Zoë, Amy & Ivy Calvin, Zoë, Amy & Macy Calvin, Zoë, Amy & Lindy Calvin, Zoë, Amy & Edin
Zljn jullie er inmiddels al uit ? Ik las nog ergens ‘Yindi’. Ook te schrijven als ‘Yindee’ of ‘Jindi’.
@Esila We neigen op dit moment heel erg naar Evi/Evy. Misschien dan liever Evi omdat Amy ook al op een Y eindigt. Mijn man is hem in iedergeval al aan het toepassen om er aan te wennen Maar we zijn nog wel op zoek naar eventuele andere namen
Persoonlijk vind ik Amy en Evi wel heel erg hetzelfde klinken. Eigenlijk maar 1 letter verschil (in uitspraak). Ik zal nog proberen wat namen te opperen, wie weet zit er nog iets tussen: Calvin, Zoë, Amy en.... Lauri Julie Scarlett Maeve Chloé Lauren Olivia Veda Nina Mila Romée Isa Esmee Nola Quinn Elsa Yara Hailey Kayleigh Hannah Joy Marley