Noemi heb ik altijd een leuke naam gevonden. Maar wat dacht je van nomi? Vind ik ook stoer en krachtig. Tussen Marlou en Malou hmm lastig. Vind Malou ook snel balou de beer. Maar één van mijn vriendinnen heet Marlou en eigenlijk hoor ik nooit iemand de r echt zeggen. Of iig niet duidelijk genoeg ( bekakt vind ik het dus niet want de r hoor ik niet eens ) vind Marlou dan wel weer veel leuker als Milou
Noémi vind ik echt een mooie naam en qua uitspraak lijkt mij het vrij duidelijk... En qua andere keuze Marlou met R dus
Noémi! Milou ook erg leuk, ook voor een volwassen vrouw. Malou doet me denken aan balou en vind ik daarom juist wat kinderlijker klinken en dat ze afkorting misschien "mal" wordt vind ik een minpunt maar verder leuke naam. Marlou ook erg mooi maar ik denk dat in het begin wanneer ik m hoor m'n hersenen er marloes van maken
Noémi !!!! Alleen ben ik bevooroordeeld, onze dochter heet zo Wij hebben het alleen anders geschreven, Nohémy (deels op z'n spaans waarbij je de h niet uitspreekt) dus uitspraak is hetzelfde No-eee-mie Wat ik zelf ook een leuk naam vond was Noé, zo wordt Nohémy ook vaak afgekort. Vind het lief, stoer en schattig tegelijk
Noémi! Persoonlijk vind ik Milou leuker dan Malou/Marlou, maar als ik moet kiezen zou ik voor Marlou gaan.
Grappig, Noé vind ik ook erg leuk maar mijn man niet. Vandaar dat ik Noémi om twee redenen heel erg leuk vind
Bedankt voor jullie reacties! De meesten vinden Noémi de leukste naam zo te lezen, ik neig ook nog steeds het meest naar deze naam.
Bedankt allemaal voor jullie reacties! We zijn er nog steeds niet uit helaas Wat lastig, een meisjesnaam! Noémi staat nog steeds in de lijst, welke tweede naam vinden jullie daar bij passen? Verder staat Milou er ook op, vinden jullie deze naam kinderachtig voor een volwassen vrouw? Welke naam is leuker van deze twee? We kijken ondertussen nog verder naar andere namen, dus suggesties zijn welkom Namen als Emma, Sophie, Lynn vinden we leuk, maar te standaard/populair. Zonnige dag allemaal!
Noémi Romee Noémi Scarlett Noémi Josephine Noémi Michelle Noémi Quincy Noémi Helena Noémi Laura Milou vind ik leuk voor een kindje maar voor een volwassene minder..