Een meisjesnaam heb ik dus nooit kunnen bedenken, gelukkig was dit ook niet nodig. Jongensnamen kon ik met gemak een hele lijst opschrijven.
Meisjesnaam! Gelukkig twee keer een meisje, dus dat was niet zo lastig haha. Van de derde willen we het geslacht niet weten... Een hele uitdaging!
Ik ben juist helemaal geen meisjes-achtig type. Heb niets met meisjes en ben echt altijd de enige vrouw bij de mannen (voetbalpraat etc.). Toch drie meiden gekregen en nooit een enkele leuke jongensnaam kunnen bedenken. Meisjesnamen konden wat mij betreft zowel klassiek als een tikje stoer en apart zijn, jongensnamen moeten in mijn ogen vooral een beetje stoer en echt mannelijk zijn (daardoor werd het dus ook heel moeilijk echt leuke namen te vinden, omdat ik eigenlijk ook veelal van wat klassiekere namen houd).
Een meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger was. Toen we wisten dat we een zoon zouden krijgen hebben we echt nog lang gezocht naar de perfecte naam, maar gelukkig hebben we een naam gevonden waar ik erg blij mee ben Wat het overigens lastig maakte was dat ik perse een Perzische naam wilde ivm afkomst en daarvan vind ik veel jongensnamen niet internationaal genoeg. Leuke Nederlandse jongensnamen weet ik genoeg.